Gå til innhold

Razer Marauder, et bra gaming tastatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sett på Corsair K90? mekaniske taster må være den beste oppfinnelsen innenfor tastaturer, det er en drøm å skrive på!

 

Serr på det ja å vært nære på å kjøpe, men nå var jo dette Razer tastaturet på tilbud til 300.- så jeg bestillte det jeg :D 300.- er jo ikke så mye, å passer det meg ikke så får kona ta det eller så selger jeg det bare :D Men har soklet på både 60 å 90 til Corsair :D

 

stiller nesten det samme spørsmålet...

Har Microsoft Sidewinder X6 og er greit fornøyd med det, så jeg lurer på om det er verdt å betale 300 for Razer Marauder? Marauder er sikkert verdt prisen, men er så mye bedre enn SW X6 at det er verdt det? :)

 

Ja, sånn jeg tenkte å men tok sjansen :D

Lenke til kommentar

velvel, er jo ett godt kjøp til 300kr ja :)

 

men på Komplett.no standen på TG hadde de forskjellige tastaturer, noen Logitech gaming tastaturer (som i selve tastene ikke er så veldig forskjellige fra RaZer tastaturer), og de hadde begge Corsair tastaturene. jeg gikk litt frem og tilbake for å trykke på tastene, Corsair K90 var en helt annen verden å skrive på, og når man legger til soft touchen på K90 blir det en drøm i forhold. nå føles det som noe galt hver gang jeg trykker på ett vanlig tastatur, det må være det eneste minuset. kan jo også meddele at jeg sjekket ut Qpad sine mekaniske tastaturer som var på TG (var vel MK-50, MK-80 og MK85?), men det var ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Jeg ender vel opp med 90 settet til Corsair og det nye 2000 headsettet :p

 

Hehe, det skal bli veldig greit å teste dette litt med tanke på Veil. pris. Det tatt i betraktning bør det være et mer enn greit tastatur...

 

Men når det kommer til tastatur tenker jeg gaming, åssen det er å skrive på er ikke noe jeg tenker over. Det eneste jeg skriver er på disse forumene rundt omkring :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...