Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Men det Terry gjør før 2-0 målet ble godkjent, har vi diskutert det? Jeg fikk det faktisk ikke med meg, grunnet at jeg var på do desverre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ikke jeg heller, var for opptatt med å skrike over målet som ikke skulle vært, men det er jo kjekt å klage på noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Forresten skulle aldri Chelsea ha skåret, fordi de er blå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) John Terry mener ballen ikke var inne Låner det bildet ditt jeg Solaar. Endret 15. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Det lukter. Men jaja, merkelig så tykkhudet man blir med årene. Skål, la mandagen komme med tunge gråe skyer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Next year, next year.. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hva er det med det bildet? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 «å gripe etter halmstrå» eller det engelske «clutching at straws», dvs å henge seg opp i den minste lille detalj som kan fremme ens egen sak Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg skjønner, jeg skjønner. Vel, når stillingen ble 5-1, var det heldigvis ikke det målet som avgjorde semi-finalen. Men hadde det en innvirkning? Ja, selvfølgelig. En 2-0 ledelse er mye mer enn en 1-0 ledelse (duh), så montro om vi hadde fått en annen kamp om 2-0 målet ikke hadde blitt godkjent? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Så TV-klippene på VGTV nå, og der er det jo omtrent umulig å avgjøre hverken eller. Forholder meg til bildene, og selv om dommeren ikke kan være sikker på at det er mål, er det ikke like hårreisende som det ble hevdet i begynnelsen. I tillegg: Ville det vært bedre for Spurs å få straffe og Cech utvist på 2-0 enn 2-1 og resten av kampen mot 11 mann? Endret 16. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Det tenkte jeg også, men det er ingen dommerfeil. Reglene sier gult kort, de fikk jo scoringen. Å annulere en scoring fordi man blir felt er litt dumt, men når man scorer bør det da heller ikke være rødt kort. Cech burde fått gult, men det hadde jo ingen innvirkning på kampen. Endret 16. april 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dommeren har jo to muligheter: 1. Blåse av så fort Cech feller angriperen og gi straffe og rødt kort (og bli utskjelt i etterkant for å la spillet gå slik at Bale får fordelen) 2. La fordelen gå, motta applaus for det - men da må han gi gult kort, siden det jo er en soleklar felling. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Sistnevnte alternativ er det eneste fornuftige (gikk jo også veldig fort), og forskjellen mellom det alternativet og det som faktisk skjedde (ga ikke kort) hadde ingen innvirkning på kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 La oss si Tottenhan hadde fått straffe og rødt til Cech. Hva om de hadde misset på straffen? Da hadde det blitt hylekor over at Atkinson ikke lot den gå og at Bale fikk målet. Arsenal - Barcelona anyone? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nettopp det som er argumentet, men de hadde likevel vært 1 mann mer og Chelsea måtte spilt med reservekeeperen i mål. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Next year, next year.. Er du her også? hehe^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Next year, next year.. Er du her også? hehe^^ Tydeligvis? Hva er så morsomt med det? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Var ikke noe frekt ment, hadde bare glemt at du var Spurs-fan Men uansett, tror ikke ballen var 100% inne, men det bilde forklarer litt mer enn de bildene vi har sett på TV2, NRK osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå