Sexylubb1 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tja.. Kanskje den var inne? Atkinson gjorde uansett en dårlig figur i flere andre situasjoner uten at det heller fikk følge for resultatet til slutt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 hmm..ble mer usikker nå gitt.. Jeg òg, hvor fant du det bildet? Uavhengig av det, det er linjedommeren som godkjente målet ... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Herregud, den er faktisk inne, se på stolpen og sammenlign. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det som er merkelig er at linjedommer kan umulig se den er inne. Nå skal jeg være såpass ærlig å si at kameravinkelen kan gi feil blikk også! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Enda nærmere: https://p.twimg.com/AqjDlIJCAAA8UI8.jpg Trodde også at den ikke var inne, men ble litt usikker igjen nå. Uansett en fortjent Chelsea seier. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Den er inne ja, bare å legge seg flat. MEN! Linjedommeren som godkjente målet kan umulig se det. Skjønner ikke hvorfor vi ikke bruker mållinjeteknologi i 2012, ja jeg hører UEFA/FIFA sine argumenter om at sporten skal være lik på alle nivåer, men at de ikke skjønner hvor store forskjeller det er på en kamp mellom multimilliardselskap og to småguttelag er fullstendig uforståelig for meg. Det er jo ikke sånn at en fotballspiller plutselig ikke skjønner reglene når han blir introdusert for en slik teknologi på det høyeste nivået. (nå kan du få hovere Emil) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Takk for det, men enig med deg ang målteknologi. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hele ballen skal jo være over linja. Det ser da ikke ut til å være inne, men direkte over krittlinja? Ref de siste to bildene. Uansett, det endte 5-1. Feil skjer. Greit at målene kom fordi dere måtte frem, men det var en fortjent seier uavhengig av dommerfeil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Merkelig situasjon. På TV bilder i saktefilm, så ser det ikke ut som om den er inne, men på bildet ser det jo vitterlig ut som den er inne. Vel vel.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Enig der leif, merkelig. Uansett, kampen er over, greit at den situasjonen var rimelig avgjørende for kampens utfall men jeg gidder ikke bry meg lengre, mer interessert i hva som skjer med oss fremover. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Helt klart, jeg mener det samme og at vi taper som et resultat av dårlig form, men syntes situasjonen ble enda merkeligere etter TV2s TV-bilder. Skal svare utfyllende i Spurs tråden når beistet har blitt luftet og jeg er på PCen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mulig dette er utrolig dumt, men når man ser offside-situasjoner på TV-en, har de som bilder som er tatt fra 90 graders vinkel fra siste forsvarer. Er det ikke mulig å gjøre noe av det samme ved siden av mål? Grei sak å analysere etter kamp på den måten. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Mulig dette er utrolig dumt, men når man ser offside-situasjoner på TV-en, har de som bilder som er tatt fra 90 graders vinkel fra siste forsvarer. Er det ikke mulig å gjøre noe av det samme ved siden av mål? Grei sak å analysere etter kamp på den måten. Det har jeg og ofte lurt på hvorfor de ikke gjør, merkelig at ingen produsent til dags dato har kommet på den ideen. Regner med at det ligger noe mer bak det. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mener å ha hørt at det ble ganske tomt rundt 2-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tottenham-fansen som dro? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Men det Terry gjør før 2-0 målet ble godkjent, har vi diskutert det? Endret 15. april 2012 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tottenham-fansen som dro? Vel, hvem hadde mest grunn til å dra? Tviler på at Chelsea fans er SÅ arrogante at de drar fra stadion for å feire en seier såpass tidlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Da han hopper inn i Tottenhamspilleren? Burde vel vært blåst frispark, spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå