Gå til innhold

FA-cup Semifinale: Spurs - Chelsea


Solaar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurs etter at Capello fikk sparken: W4 D5 L4 out of 13 games

Spurs før Capello fikk sparken: W8 D4 L1 out of the 13

 

Fant denne av en Arsenal dude;

 

Spurs favorite number is 5. Got beat 5-1 by City. 5-2 from Arsenal. 5-1 from Chelsea and next year they'll be on channel 5.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Kjempeartig Emil. Akkurat denne kampen er vel ikke den rette å hovere etter? Vet ikke med deg men hadde laget mitt vunnet på denne måten ville jeg vært adskillig mer ydmyk, synd hvis du velger den andre veien - jeg synes du har hatt en flott utvikling det siste halvåret med mange gode innlegg.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev lenger opp så mener jeg målnummer 2 er dommerfeil - og selvfølgelig (skrev det ikke) så er ikke dommerfeil noe gøy måte å vinne på. Jeg skrev også at 2 av målene kontrer vi inn grunnet at dere ligger høyt. Så det er på ingen måte et rett resultat etter kampen å dømme. Jeg hoverer eller ikke på noen som helst måte. Jeg er glad for at vi kommer videre, men jeg skulle virkelige ønske kampen ble avgjort spillmessig og ikke ved hjelp av en 12 mann. En seier med bismak er det jeg velger å kalle dette, selv om jeg selvfølgelig er glad for at vi er i finalen. (Noe jeg så klart burde vært)

Lenke til kommentar

Folk er for hårsåre. Selvfølgelig har Emils lov å være happy og utrykket dette etter en slik kamp.

Selv biter jeg ikke på sånt og klarer stort sett og se forbi det.

 

Forøvrig så gratulerer jeg Chelsea med kampen og ser frem til videre spill i Premier League fra Tottenham sin side.

Skal bort og se mot Blackburn og håper selvfølgelig på at vi fortsatt har noe å spille om når jeg er der.

 

Edit: Jeg skal forresten trøstespise nå. 1.5 L med vaniljeis, og en pakke safari cookies. Samt se noe forjevlig tørr humor på tv..

Edit2: OMG, jeg har en sixpack stående i bunn av kjøleskapet. Blir en grei avslutning på kvelden allikevel!

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Ja skjønner det, jeg er bare jævlig bitter akkurat nå og grensa mi går ca her: « » <----

 

Lykke til i finalen.

 

Da er vi to, har vært bitter i hele dag og dette topper kransekaka.

Kom hit Solaarfar, så drukner vi våre sorger med noen alkohyler.

 

Haha!!! En av de få kampene i året jeg håper på Chelsea og de vinner 5-1! Var det ikke det beste Tottenham laget gjennom tidene? o_O

 

Spiller for spiller, ja, men manageren vår mangler det lille ekstra, samt at klubben mangler den nødvendige rutinen.

Lenke til kommentar

Ja skjønner det, jeg er bare jævlig bitter akkurat nå og grensa mi går ca her: « » <----

 

Lykke til i finalen.

 

Da er vi to, har vært bitter i hele dag og dette topper kransekaka.

Kom hit Solaarfar, så drukner vi våre sorger med noen alkohyler.

 

Er godt i gang :)

 

Folk er for hårsåre.

 

Ja til lidenskap, nei til hårsårhet!

Lenke til kommentar

Vi går fra dette også møter vi sikkert et Liverpool som spiller bedre de har gjort på 100 år i finalen.

 

Vel, enig med deg i den. De siste møtene våre med Liverpool har jo vært begredelige forestillinger med tårevåte resultater for de blå. Det har blitt en trend for Chelsea å tape mot Liverpool, så vi får håpe at vi bryter "forbannelsen" i finalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...