Aleks Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Og enda mindre Lukaku. Han fikk ikke spille mot United i FA youth cupen, så det kan spekuleres i om han får spille på førstelaget i disse travle tider. Endret 14. april 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) @Emils Ergo, halve Chelsea. Endret 14. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Trur dette kan bli en bra kamp uansett utfallet. Ekstra omganger blir det hvertfall ikke, ett av lagene gjør en feil å slipper inn et mål. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ...gruser Everton i finalen... Right! Å endelig kom Liverpool supporterne tilbake, har ikke hørt mye til de siden Carling Cup nå nei. Trur det blir en jevn kamp, men trur nok dessverre det blir 1-0 til Tottenham 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jaha? Liverpool-campen har da vært like aktiv som før de. Pussig kommentar du kom det der, kiddo. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Dette er vår startellever: Cudicini - Walker Gallas King Ekotto - Lennon Parker Modric Bale - vdVaart - Adebayor Da blir det vår beste formasjon (4-4-1-1) forhåpentligvis. Eneste skuffelsen er at Friedel ikke starter, greit at Cudicini har startet alle cupkamper men det får da være måte på, her må vi ha vårt beste lag! Og Chelsea: Cech, Bosingwa, Luiz, Terry, Cole, Mikel, Lampard, Ramires, Mata, Kalou, Drogba Hvorfor ingen Torres? Tror vi skal være sjeleglade for å slippe farten hans med King og Gallas som stoppere. Endret 15. april 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Sjeleglad for at 'arry virker å ta dette seriøst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Og Chelsea: Cech, Bosingwa, Luiz, Terry, Cole, Mikel, Lampard, Ramires, Mata, Kalou, Drogba Hvorfor ingen Torres? Tror vi skal være sjeleglade for å slippe farten hans med King og Gallas som stoppere. Nei si det, vi har vel en langt viktigere kamp på onsdag Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Oooh, den skal jeg sitere deg på når dere taper den Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er det bare å gjøre :-) Men Barca kampen priorites høyere, du kjenner vel til Roman? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Absolutt, har ingen problemer med å skjønne gamblingen men jeg tror Torres ville gjort mer nytte i denne kampen. Vi får se, jeg tar vel feil som vanlig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg er enig der jeg. Tror Drogba blir som det vanlige. Totalt usynlig og byttes av for Torres etter 70 og ingen skjønner hvorfor Drogba startet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mikel setter vinnermålet idag med et langskudd. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ikke overraskende ble det ikke stille under minuttet som det skulle være. Skjønner ikke hvorfor FA trodde det var en god idé. Kudos til dommeren for å gjøre det mindre flaut enn det kunne blitt. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg er enig der jeg. Tror Drogba blir som det vanlige. Totalt usynlig og byttes av for Torres etter 70 og ingen skjønner hvorfor Drogba startet. Trur alle skjønner hvorfor Drogba startet idag Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 De skal ikke være mulig... For et sykt mål. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Absolutt mulig med en potetsekk i mål, men bra prestasjon av Drogba. Er ikke fornøyd med spillet vårt, vi er veldig forutsigbare, alt for lite bevegelse fra de foran ball og vi (i likhet med Chelsea) har for lang avstand mellom lagdelene og det er perfekt for de mtp forskjellen i duellstyrke. I andre vil jeg se Modric og VdV ta tak i kampen og jeg vil se mer bredde og mer baller langs bakken, vi må utnytte vår fordel med fart og raskt passningsspill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Vi må søren meg snart begynne å sette sjansene vi får, er jo helt forferdelige når det kommer til å utnytte mulighetene våre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Er jo ikke så mange sjanser vi har hatt idag da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå