Solaar Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Spurs v Chelsea, avspark klokken 19:00 Kampen vises på Viasat Fotball og viaplay.no Siste jeg har lest er at både Terry og Cole er friskmeldt for denne kampen. Vi mangler de sedvanlige pluss at vi nå ikke har en eneste skadefri midtstopper, men jeg regner med at Gallas og King starter. Blir en morsom dag for Torres det, kan jogge fra de. Tidlig i det media kalte formsvikten spilte Spurs bra men vi klarte ikke få med oss noen resultater. Etter kampen mot Norwich kan vi begynne å snakke om en reell formdupp så sesongen vår blir nok effektivt avsluttet på Søndag kveld. Jeg har ihvertfall stålsatt meg. Håper på dette laget fra Spurs selv om jeg tror det har lite å si mot et Chelsea i form: Friedel Walker Gallas King Ekotto Lennon Parker Modric Bale VdV Adebayor Endret 13. april 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kan bli stygt dette desverre, 0-2. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 En ting som er positivt er jo at Chelsea har et tøft kampprogram fremover med kamper mot Spurs, Barca og Arsenal. I tillegg er målmaskinen Ivanovic suspendert, om jeg ikke leste feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det er riktig, men spiller vi som mot Norwich blir vi nakne og rundspilt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nå skal dere ikke glemme at Chelsea er i en formdupp og. Ren flaks at vi slo Wigan og spilte ikke bra mot Fullham, som det ble uavgjort mot. I tillegg er vår spiller som er i best form, Ivanovic, utvist. Vinneren av denne kampen vinner tilbake formen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Battle of form. Ender vel 21 - 20 etter straffekonk. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det er riktig, men spiller vi som mot Norwich blir vi nakne og rundspilt. Mot Norwich virket Spurs å spille uten folk som tok tak forran stopperene og med to spisser som ikke var interessert i å gjøre annet enn å vente på stikkere. Så jeg tror nok denne kampen med Adebade og VdV fra start og Parker på midten blir noe helt annet enn Norwich. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Jeg ombestemmer meg, jeg har trua. Vi vinner 2-1, Terry selvmål på overtid. Det er så kjedelig å være defensivt innstilt, hvorfor skal jeg være det egentlig, har jo vært det i 25 år nå, på tide med litt positiv innstilling. Vi vinner denne, gruser Everton i finalen og kaprer 3 plassen i siste serieomgang. Alt snur på Søndag, dere hørte det her først Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 ...gruser Everton i finalen... Right! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Barca på onsdag! Drogba blir nøkkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Håper Chelsea vinner. OM Liverpool kommer seg til finalen vil jeg helst møte Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Er også gira på å møte Liverpool i en eventuell finale. Dama holder med Liverpool, så er gira på å slå de i denne sesongen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Det spilles ikke bronsefinale i FA-cupen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Oooh, Burn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 ...gruser Everton i finalen... Right! No, not right, but wrong. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Hehe, tror jeg må begynne med samme innstilling som Benbjo, dette biter meg bare i ræva. Jeg ombestemmer meg igjen, Spurs taper 0-5 i morgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er riktig, men spiller vi som mot Norwich blir vi nakne og rundspilt. Mot Norwich virket Spurs å spille uten folk som tok tak forran stopperene og med to spisser som ikke var interessert i å gjøre annet enn å vente på stikkere. Så jeg tror nok denne kampen med Adebade og VdV fra start og Parker på midten blir noe helt annet enn Norwich. Mot Norwich manglet vi så og si alt, men viktigst, innsats og vinnertyper. Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, tror jeg kampen ville ha utartet seg veldig annerledes med Gallas og Parker fra start. Uansett, mest sannsynlig blir Gallas og Nelsen vårt stopperpar mot Chelsea i morgen, blir meget spennende siden en av de har vårt største vinnerskalle, og begge to gir alt når de er på banen. Hjelper også at Nelsen er større enn halve Chelsea til sammen. Hehe, tror jeg må begynne med samme innstilling som Benbjo, dette biter meg bare i ræva. Jeg ombestemmer meg igjen, Spurs taper 0-5 i morgen. Bestikk Benbjo til å si at vi blir rundjult 5-0, da vinner vi lett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hjelper også at Nelsen er større enn halve Chelsea til sammen. Godt vi har lille Drogba :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå