Lauen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tittelen sier nok det meste. Jeg plugget inn ledningen, og så var det kun lyd i høyre. da hadde den ytterste delen av 3.5mm jackpluggen knukket av INNI kontakten, og har ennå ikke fått den ut. har prøvd å riste maskinen med kontakten nedover, men ingen hell. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvis du er stødig på hånden kan du prøve å ta litt superlim på noe tynt (feks en q-tips uten tuppen) og holde det borti i noen sekunder, for å dra den ut igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg ville vært meget forsiktig med lim inni en jack-kontakt. Klarer du å stikke inn en knappenål fra baksiden, og gi den ødelagte pluggen en dytt i riktig retning? Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Jeg ville vært meget forsiktig med lim inni en jack-kontakt. Klarer du å stikke inn en knappenål fra baksiden, og gi den ødelagte pluggen en dytt i riktig retning? Selve kontakten er nok inni en lukket liten "boks", så ikke så lett det.. Begynner å bli lei av standard HP Pavillion kabinett nå ja.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kanskje den "boksen" lett kan demonteres? Studer den nøye. Kanskje det går an å drille et bittelite hull for å få inn knappenåla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå