FroD Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvis du er sikker på at du vil fortsette å spille gitar i noen år og ta det noenlunde seriøst er du absolutt tjent med å investere litt i gitaren, rett og slett fordi det gir mer spilleglede å ha et ordentlig instrument i hendene. Billige gitarer har også for vane å bli ustemt lettere og ikke være like gode å spille på. Epiphone Les Paul er et kjempegodt utgangspunkt som vil holde mål i årevis. Opp til et visst punkt får man virkelig hva man betaler for når det gjelder gitarer, i hvert fall når man kjøper merker som er kjente og har bra kvalitetskontroll. Det beste er selvsagt å dra til en musikkforretning og be om å få prøve alle gitarer innenfor budsjettet ditt, men erfaring tilsier at Epiphone og Squire er meget gode gitarer til prisen. Det kan også være lurt å se på bruktmarkedet? jeg har handlet brukt EPiphone LP Custom idag etter å ha vurdert å oppgradere fra min Aria Pro 2 som har gjort jobben som kveldskos på et veldig lavt nivå. Så ble det en brukt inkludert en liten forsterker til 2k. gitaren er 3år gammel og den kostet sannsynligvis 2-3ganger mer da. det er mange som kjøper og ikke bruker, så min erfaring er at du kan gjøre mange gode brukt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå