Gå til innhold

Religiøse halehelter på Norwegians fly

Anbefalte innlegg

Hvis vi skal ta med religiøse personer på Norwegians haler vil jeg ha følgende personer som har hjulpet de svake og fattige men også personer som har skapt skikkelig blest og røre i kristen-Norge:

Ludvig Karlsen: En som ofret hele sitt liv for å hjelpe rusmisbrukere.

Aril Edvardsen: En som ofret hele sitt liv for å hjelpe de svake og fattige i u-landene.

Aage Samuelsen: En skikkelig fargeklatt av en predikant som ikke var A4 men som fikk terget på seg biskoper, helsedirektører og statsråder og fikk dem til å stange huet i veggen og rive seg i håret. :wallbash: Dette var kristen-Norges Petter Northug. :tease:

Ole "helvete" Hallesby: En radiopredikant som fikk over "halve" Norge til å sette kaffen i vrangstrupen da han kom med sin tordentale av en helvetespreken. :blink: "Faller du død om, faller du liksågodt i helvete" :omg:

Finnes det andre religiøse personer som kan pryde halen på Norwegians fly?

Kom med forslag.

Endret av OAB1966
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper Øystein Aarseth vinner! Jeg vet at han fikk en god del stemmer fra Reddit sin /r/metal, så han har en god sjanse for å vinne, med mindre 'fornuften' forårsaker noe annet.

Øystein Aarseth kan vel regnes som religiøs i den forstand at han var en selverklært satanist.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Aril Edvardsen: En som ofret hele sitt liv for å hjelpe de svake og fattige i u-landene.

Pluss sette i gang en god del av de hekse forfølgelsene og falske helbredelser der nede... skal det gode frem så må man neste ta meg det ikke fullt så gode også... Fyren er en skrulling som faktisk har flere liv på samvittigheten i form av å fraråde folk fra å oppsøke leger og heller sette sin lit til helbredelser som, ikke overraskende, ikke virket de fleste av gangene med det sørgelige resultat at en hel del faktisk døde av skadene de kunne vært kvitt om de hadde blitt tilbudt ordentlig lege hjelp og IKKE blitt lurt til å sette sin lit til jesus... :no:

Ser ut til at flere og flere av disse kristne "helgenene" har et heller frynsete og grufullt ettermæle... Bare se på mor theresa, som sammen med vatikanet lurte en hel verden til å tro hun var god når hun i virkeligheten lot mennesker dø i grusomme smerter uten å la dem få lov til å ha hverken familie eller venner hos seg... Et par av dem hun tok livet av kunne sugar ha blitt reddet om de hadde fått lege hjelp... Men hva brukte hun de og 50 millionene hun mottok til? Jo, hun satte opp enda flere av de grufulle døds husene sine og oppdro enda flere nonner i ignoranse og inhumanitet...

Ikke mye å bli husket for... Sannheten er som regel langt verre enn fantasien med slike mennesker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...