OAB1966 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hvis vi skal ta med religiøse personer på Norwegians haler vil jeg ha følgende personer som har hjulpet de svake og fattige men også personer som har skapt skikkelig blest og røre i kristen-Norge: Ludvig Karlsen: En som ofret hele sitt liv for å hjelpe rusmisbrukere. Aril Edvardsen: En som ofret hele sitt liv for å hjelpe de svake og fattige i u-landene. Aage Samuelsen: En skikkelig fargeklatt av en predikant som ikke var A4 men som fikk terget på seg biskoper, helsedirektører og statsråder og fikk dem til å stange huet i veggen og rive seg i håret. Dette var kristen-Norges Petter Northug. Ole "helvete" Hallesby: En radiopredikant som fikk over "halve" Norge til å sette kaffen i vrangstrupen da han kom med sin tordentale av en helvetespreken. "Faller du død om, faller du liksågodt i helvete" Finnes det andre religiøse personer som kan pryde halen på Norwegians fly? Kom med forslag. Endret 13. april 2012 av OAB1966 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Muhammed kunne vert artig. Dog kanskje ikke det er hensiktsmessig å trekke sinte terrorister mot fly-ene. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hehe, snåsamannen. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Muhammed kunne vert artig. Dog kanskje ikke det er hensiktsmessig å trekke sinte terrorister mot fly-ene. Jo, det er faktisk en meget god ide, er jo ingen som vil sprenge guden sin i fillebiter. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Muhammed skal ikke avbildes så kan nok godt være at de sprenger flyet 1 Lenke til kommentar
soulless Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Denne karen hadde gjort seg: Jeg skulle med glede bestilt Norwegian i stedet for SAS bare på grunn av en slik helt på halen. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Haha ja det hadde gjort seg! Thor fløy jo også rundt i dalene med sleden sin som var trukket av geitebukker! Lenke til kommentar
OAB1966 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Mullah Krekar Kriteriene for å komme på halen er at man må være dau. Jeg kan fikse dette med å pepre mullaen med noen kuler. Endret 13. april 2012 av OAB1966 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Mullah Krekar Kriteriene for å komme på halen er at man må være dau. Jeg kan fikse dette med å pepre mullaen med noen kuler. Her oser det kristen nestkjærlighet ut av deg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg håper Øystein Aarseth vinner! Jeg vet at han fikk en god del stemmer fra Reddit sin /r/metal, så han har en god sjanse for å vinne, med mindre 'fornuften' forårsaker noe annet. Øystein Aarseth kan vel regnes som religiøs i den forstand at han var en selverklært satanist. Endret 14. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nå er det sjeldent jeg støter på religiøse satanister. Blir ikke satanismen for det meste brukt som et utrop mot religion? De fleste satanistene jeg har møtt på er oppegående ateister og hyggelige mennesker. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Foreldrene til aarseth sa seg vel imot dette mener jeg... så det blir det ikke noe av. skulle de dratt den helt ut så kunne de ha stemt opp dead fra mayhem heller, det siste bildet tatt av han var jo også ganske spektakulært Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Aril Edvardsen: En som ofret hele sitt liv for å hjelpe de svake og fattige i u-landene. Pluss sette i gang en god del av de hekse forfølgelsene og falske helbredelser der nede... skal det gode frem så må man neste ta meg det ikke fullt så gode også... Fyren er en skrulling som faktisk har flere liv på samvittigheten i form av å fraråde folk fra å oppsøke leger og heller sette sin lit til helbredelser som, ikke overraskende, ikke virket de fleste av gangene med det sørgelige resultat at en hel del faktisk døde av skadene de kunne vært kvitt om de hadde blitt tilbudt ordentlig lege hjelp og IKKE blitt lurt til å sette sin lit til jesus... Ser ut til at flere og flere av disse kristne "helgenene" har et heller frynsete og grufullt ettermæle... Bare se på mor theresa, som sammen med vatikanet lurte en hel verden til å tro hun var god når hun i virkeligheten lot mennesker dø i grusomme smerter uten å la dem få lov til å ha hverken familie eller venner hos seg... Et par av dem hun tok livet av kunne sugar ha blitt reddet om de hadde fått lege hjelp... Men hva brukte hun de og 50 millionene hun mottok til? Jo, hun satte opp enda flere av de grufulle døds husene sine og oppdro enda flere nonner i ignoranse og inhumanitet... Ikke mye å bli husket for... Sannheten er som regel langt verre enn fantasien med slike mennesker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå