GtHoo Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hei. Er det noen som har erfaring fra robonor.no? Er de en seriøs nettbutikk? Er det god service? -GtHoo Lenke til kommentar
selux Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Lurer på det samme. Siden ser profesjonell ut, men synes prisene er litt stive. Har ingen erfaringer fra dem, men vurderer å bestille noe derfra jeg også Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Jeg bestilte fra dem på fredag, så jeg kan holde det oppdatert om de er seriøse. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Seriøsiteten til en bedrift viser seg som regel ved reklamasjon og service, ikke salg/levering. Det er i dag lett å selge og levere varer. Det klarer selv svindlere/useriøse aktører. Utfordringen ligger i å holde de fleste kundene fornøyd samt oppfylle sin del av forbrukerkjøpsloven. Så det skulle forundre meg om du ikke får varene dine. Men følger allikevel spent med 1 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Wow dyrt! Disse greiene koster jo en tiendel på taydaelectronics, futurlec, eller for den saks skyld eBay. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 ...og derfor enda viktigere med seriøs service. De klarer ikke å konkurrere på pris, og for oss som allerede handler en del fra utlandet så er de utelukket allerede på pris. Og på servicesiden så er det et spørsmål om behov. De gangene eg har svidd en krets/shield eller chip så er det min egen skyld, og service/reklamasjon var utelukket uansett. Eg har vært klar over robonor.no lenge, men har allikevel ikke sett behovet for å handle der kontra de andre nettbutikkene eg bruker til en vesentlig rimeligere pris. Eneste er når eg trenger noe kjapt, men så sterkt behov har eg ikke hatt. enda. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Fikk epost i dag. Pakken er sendt. Tror jeg får den i morgen. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Da har jeg fått varene mine Lenke til kommentar
selux Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 hva kjøpte du? =) Regner med at alt var i orden? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Jeg kjøpte et Arduino start kit. Finner det dessverre ikke igjen på siden. De sendte det første arbeidsdag etter at jeg bestilte. Jeg er fornøyd med det jeg fikk Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg bestilte i fra dem. Fikk beskjed de skulle sende varen dagen etter jeg bestilte (spurte de på mail og fikk svar på det). 3 dager etterpå sto det at den ennå ikke var sendt, så jeg sendte en mail til de. De svarte ikke, men dagen etter ble varen sendt. Da var varen sendt 3 dager seinere enn avtalt! Da jeg tok kontakt med dem svarte de meg ikke. Prøvde å sende fler mail, men ingen respons. virker useriøse og lite interesserte i å gjøre kunden fornøyd. 1 Lenke til kommentar
MarinaGmStD Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Helt enig! Robonor er helt elendig! Aldri opplevd dårligere service! 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Skolen min har kjøpt en del arduino utstyr fra dem, om virket som læreren også var fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kjøpte selv noe plastikk fra Robonor. Det ble sendt uten problemer, men de er veldig dyre, så for min del handler jeg ikke der mer. Bør handle fra litt større nettsider om man vil ha noe seriøst. Lenke til kommentar
resturf78 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Robonor er atlfor dyre, de leverer ikke det de skal og de svarer ikke på mail! Uprofft! Handl heller et annet sted. Lenke til kommentar
OOM-Killer Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Handle hos Youblob.com i stedet, de holder til i Stavanger og har helt ok priser (synes all elektronikk er dyrt da) Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Handle hos Youblob.com i stedet, de holder til i Stavanger og har helt ok priser (synes all elektronikk er dyrt da) Siden deres var jo sinnsykt treg. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Vi avvikler driften! Bare til informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå