Cuneax Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Forteller deg hva tiden er med ord. En slik klokke har du ikke sett før Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Artig sak, men kan vel ikke akkurat kalles dyr moro. Kan ikke si jeg har hørt om Biegert & Funk, så i betraktning av det at de ikke har noe merkenavn er det kanskje dyrt. Sammenligner du prisen med en Breitling eller IWC blir det derimot overkommelig. Lenke til kommentar
airetam Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kanskje denne hindrer meg i å glemme hva klokka er rett etter jeg har sett på den? Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ser jo at det står "Half past x" osv, men la oss si at klokken er 09:27. Vil den si twentyseven past nine eller rundes den til twentyfive past nine etc? Likte konseptet godt. Kanskje om jeg har masse penger til overs. Må nesten den i virkeligheten også. Ninja: Ninja: Ser det står "twentyfive" på bilde også. men ser ingen logisk måte å fremstille twentyseven. Endret 14. april 2012 av seppo- Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hele poenget med en klokke er at man kan kaste et blikk på den for å sjekke tiden. Om det er en klokke tradisjonell urskive og visere eller digital klokke med tall så er det veldig enkelt å sjekke tiden. Med denne må man faktisk lese tiden. Det virker tungvint. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Artig sak, men kan vel ikke akkurat kalles dyr moro. Kan ikke si jeg har hørt om Biegert & Funk, så i betraktning av det at de ikke har noe merkenavn er det kanskje dyrt. Sammenligner du prisen med en Breitling eller IWC blir det derimot overkommelig. Den viser tiden i 5 minutt-intervaller. Trenger du mer nøyaktig tid, se på de hvite lysene nederst. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er en kul klokke, men den er tøffere som veggur, men desvvere latterlig dyr. AtW Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Meldte meg på interessebrevet på denne for over ett år siden, nå lover de "ennå en" lanseringsdato ser jeg. Blir spennende å se om denne er korrekt eller estimert nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg