V. Haugen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Gullsmeden Golden Dreams lanserer flere nye luksusversjoner av iPhone 4S. For dobbel pris får du iPhone i gull Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Som om telefonen ikkje var overprisa nok frå før av. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nå kan det vell diskuteres om telefonen av denne typen er "overpriset" eller ikke, jeg aner ikke hvilken pris gull står til for tiden men for folk som av en eller annen merkelig grunn ønsker seg en telefon i gull så er jeg neimen meg ikke sikker på om disse prisene er så fryktelig ille med tanke på hva gull er verdt og hva andre tilsvarende produkter koster per dags dato. Hvorvidt noe er overpriset handler jo først og fremst om hvordan prisen legger seg i forhold til tilsvarende produkter på markedet per idag, og hvordan utsalgsprisen er i forhold til produksjonsverdien av produktet. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 kanskje på tide siden alle tror den er gull fra før ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg