Gravlaks Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har akkurat fått ny oppvaskmaskin, og skulle til å koble fra den gamle, men oppdaget at jeg ikke får løs en av slangene (litt dårlig forberedt, ja). Vedlagte bilder viser vel nok, se røde piler. Hva (hvilket verktøy?) trenger jeg for å få løs slangen + aqualocken, slik at jeg kan koble til ny oppvaskmaskin? På to av bildene har jeg skrudd opp den aqualock-tingen. Jeg har ikke veldig god greie på dette. Lenke til Clas Ohlson er en fordel Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 haha glem det, det gikk med henda.. det var selve den sølvtingen jeg kunne skru opp.. men nå drypper det her, så må få se å få koblet på den nye, Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vær obs på at av forsikringshensyn skal hvitevarer med fast vanntilkobling, som står i rom uten sluk, alltid kobles til av autorisert rørlegger. Lenke til kommentar
emilwe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vær obs på at av forsikringshensyn skal hvitevarer med fast vanntilkobling, som står i rom uten sluk, alltid kobles til av autorisert rørlegger. Har ikke hørt noe om det før. Det skulle jo tilsi at de som kjører ut f.eks oppvaskmaskiner fra elkjøp ikke kan koble de til, og at reperatøren som kommer for å fikse en oppvaskmaskin ikke kan koble den på igjen hvis de ikke er rørleggere også... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå