Gå til innhold

Ser etter klistremerker og plakater.

.Kim

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har planer om å samle inn klistremerker jeg kan bruke her og der på PCen min, plakater som jeg henge opp på veggen o.l.

Jeg tenkte jeg hadde lyst til å starte å samle på noe "verdiløst" for å ha noe å gjøre, nå som jeg også har litt planer om å kjøre en liten forandring i kabinettet på PCen min, dette trenger jeg ikke klistremerker og plakater til da...

Men jeg vil helst ha et tema som går over spill, spillutstyr meker(qpad, razer osv osv...) musikk dedikerte(Helst uten gitarer trommer og slikt, jeg liker mere den "teknologiske" siden av musikk(miksebord, Vinyl synes jeg er veldig rått, mikrofoner o.l.)).

Hvis dere vet om noen hadde jeg likt å vite hvor jeg kan skaffe dem, jeg søkte litt rundt på google for å se. Hadde det kanskje vært bedre hvis jeg kontakter folk som lager klistremerker som jeg "designer" selv? eller kan det være veldig dyrt?

Budsjettet mitt går på rundt 600-700kr, for alt. Vil helst ikke bruke 700 kr på 20 klistremerker hvis du skjønner hva jeg mener.

Hvis dere mener jeg burde å "lage" selv via løsningen jeg allerede har nevnt ta deg fri til å legge ved noen bilder eller idéer om hva jeg kan blande i sammen o.l.

Takk på forhånd til alle som svarer :)

Dette er et eksempel på klistremerke:

post-271330-0-92492200-1334320950_thumb.png

Endret av T-Comma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...