karbon8 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kjøpte meg denne her om dagen: http://www.dustinhome.no/product/5010200017/cooler-master-v8-s-1155-1156-1366-am3/?intcmp=searchProvider_dacsa Skulle tro den gjorde en god jobb. Problemer er at temperaturen ligger på ca 65 grader. CPU'en er en intel i5 2500K. Med stock kjøler holdt den ca 50. Kjølepasta er arctic silver, så det burde da ikke ha noe med den å gjøre. Kan jeg returere denne til dustin tror dere? Den er jo vært i bruk. I så fall; kan dere anbefale en god CPU-kjøler til socket 1155 ? Mange takk. -k Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er den korrekt montert og sitter skikkelig? Temperaturene dine antyder at så ikke er tilfellet. For sikkerhets skyld ville jeg ha demontert, renset, og deretter montert den en gang til. Kjører vifta forresten? -Deluze Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 *snip* Har det skjedd noe her? Har du forsøkt noe, enten å fikse feilen eller erstattet produktet? -Deluze Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Om du trenger noe å sammenligne med så får jeg rett over 60 grader ved full load med en V8 og en 2500k på 4,5ghz på ganske lave viftehastigheter. Med mindre du har veldig dårlig gjennomflyt i kabinettet høres det ut som noe er feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå