JohndoeMAKT Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Et annet alternativ dersom du kjenner at øret blir varmt etter telefonsamtaler og slikt er at neste gang du snakker i telefonen holder en telefon til hvert øre på samme måte med samme trykk gjennom hele samtalen. Den inaktive er selvsagt avslått under testen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Må si jeg små lo litt da hun drar frem plankebiten for å beskytte seg mot kamera strålingen. El-følsomme mennesker har vel blitt testet en rekke ganger, uten at det har blitt påvist noen spesiell virkning. Tror heller det er mediefokus på mobilstråling som gir hodepine som denne artikkelen sier http://www.digi.no/7...odepine-uansett Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Dette er problemet med majoriteten av politikere, de har ikke fagkunnskap. Det er håpløst at folk som ikke forholder seg til kunnskapen innen feltet skal styre. AtW Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er forsåvidt bare å holde en fjernkontroll det, for å merke forskjell. Skal jeg prøve den mot øret og? ;-) Nå var forslaget mitt mer retorisk enn reelt, men det vil nok ha den samme effekten. Poenget er at når folk blir varm på eller får vondt i øret, får vondt i håndledd og lignende når de bruker mobiltelefon, så er det en naturlig konsekvens av hvordan kroppen fungerer. Holder du noe presset mot øret over tid, så får du vondt. Om det er en mobiltelefon eller et par billige hodetelefoner gjør ingen forskjell. Og holder du noe i samme grep over lengre tid, så vil musklene i hånden begynne å si fra om at de ikke er så begeistret for statiske belastninger. (Jeg blir for øvrig like varm på øret av å ligge på siden en halvtime som av å snakke like lenge i mobiltelefon. Jeg tror ikke puten min prøver å koke meg med mikrobølger av den grunn). Lenke til kommentar
perchrc Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Dette er problemet med majoriteten av politikere, de har ikke fagkunnskap. I dette tilfellet tror jeg det hander om mer enn mangel på fagkunnskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg