Gå til innhold

anbefaling av spill til dell inspirion 1100

Anbefalte innlegg

har dere noen anbefalinger? grafikkortet er greit, extreme graphics 32 mb og den takler grafikken i cs...det virker sånn ialefall. men når jeg møter en person stopper pc-en opp og jeg er død da pc-en våkner igjen.(CS)

har 128 mb ram 2 GHz celleron og overnevnt sk.

lyst på litt underholdning mens jeg sitter i bil, ferie, hytta osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp deg ny pc

Han spurte om noen hadde noen spill å anbefale, ikke om han skulle kjøpe ny PC eller ei. PC koster penger, om du ikke visste det, og det finnes plenty med spill der ute som fungerer utmerket til hans maskin.

Selv liker jeg å bare kjøre gjennom en liste rollespill (eller en sjanger du foretrekker) som for eksempel er utgitt de siste fire åra, og lese litt om dem (omtaler for eksempel). Kjøp av spill med litt alder koster mye mindre og passer aldeles utmerket for PC-er med ikke alt for mye muskelkraft. Vet ikke hva du foretrekker, men hvis du oppgir noen sjangre du liker, er det sikkert lettere å hjelpe deg.

:)

Lenke til kommentar

tja, de fleste spill der FPS ikke er liv eller død?

som RTS spill, eller turn based strategy? som CIV2/3...

blitzkrieg på laveste hastighet ;)

adventure spill, som Runaway - A road Adventure burde vel også gå greit, men sjekk specs først

FPS spill er vel ikke å annbefale for en maskin med såpass dårlig gfx kort...evt. quake1 ;)

Lenke til kommentar

Alt, nesten? Hmm, hva med å prøve BGI og BGII? Jeg falt ikke akkurat for dem jeg, men de fleste andre gjør vel det. Tror dem vil passe ganske bra for din PC. Hva med Rollercoaster Tycoon 2? Kanskje kan du kose deg litt med Dink Smallwood (PC-en din takler med enn som så, men det er gøy, i hvert fall)? Sikker på at det i tillegg er mange stilige strategispill som passer, men det er ikke helt min favorittsjanger på PC.

Du kan også bla gjennom listen av omtaler her på Gamer.no. Sikker på at du finner et kult strategi, rollespill, FPS, eventyrspill, eller lignende der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...