vikingkylling Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 553 dager og har, øh, fem spill. Og fikk tre av dem gratis. Men skal skjerpe meg. Ser Darkstone endelig er kommet ut der, og både System Shock 2 og Grim Fandango er øverst på en Wish List. Har heller ikke prøvd noen Thief-spill, og har hatt lyst til å prøve Littil Devil helt siden det kom. Ellers har vi jo Septerra Core, 7th Guest, 11th Hour, Planescape: Torment, Arcanum, Temple of Elemental Evil og fuglene vet hva. Mye bra her, og det er bare i klassikerne. De skiftet jo navn fra Good Old Games til bare GOG for å begynne med nye saker også, som f.eks. Legend of Grimrock. Som jeg også må ha, straks jeg er ferdig med Wizardry på PSN. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 for oss ordentlige oldskool gamere, så er det å ha den gammle hw'en halve sjarmen... fyre opp pentiumen wat Tror du feilstavet Amiga'en der. Og C64'en 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Tror du feilstavet Amiga'en der. Og C64'en +1 Men bare for Amiga'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå