Mr. Hermonella Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hei:) Jeg har en PC her som jeg har et rart problem med, Når numlock er på så kan jeg fint bruke numlock tastene, men da kan jeg ikke skrive for Eks. jump, det blir bare til 140* og når jeg skrur numlock av igjen så kan jeg fint skrive "jump" Noen som har noen idé om hva det kan være? Har prøvd og bytte ram bare for og ha prøvd det. Takker for svar:) Endret 13. april 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
DCG Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Laptop med numpad integrert i resten av tastaturet? Isåfall høres det for meg ut som standard oppførsel Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Laptop med numpad integrert i resten av tastaturet? Isåfall høres det for meg ut som standard oppførsel Nei altså laptopen har en integrert numpad vidsiden av resten av tastene slik som her: Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har du ikke kommet borti "Fn + scroll lock" kombo eller lignende? Alternativt sjekk om du kan oppgradere bios på laptopen. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Har ikke vert borti fn + scroll lock, Har også oppdatert bios, og det hjalp ikke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå