IHASBOKK Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Bruker nå skjermprosessor på hovedkort. Prøver å installer drivere, det fungerer ikke siden skjermkortet ikke finnes. ASUS P8Z68-V PRO er hovedkortet mitt. Viftene fungerer på skjermkortet. Det er installert på riktig plass. Tips? Endret 13. april 2012 av IHASBOKK Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 ja 3 tips. Kan det hende skjermkort er deaktivert enhetsbehandling ? kan det hende sloten kort står i er deaktivert i bios? Min bærbare jobb-pc har to gfx ett med strømspare chip og en med nvidia viss man vil spille..Der må jeg inn i softwaren og bestemme hvem som skal være "på", kan det være noe slikt. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Heisann. Har du husket å koble til ekstra strøm til skjermkortet ? Du må kanskje også inn i bios for å deaktivere det integrerte skjermkortet, slå av maskinen og så koble skjermledningen på det nye kortet Lenke til kommentar
gkja Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei Det ville vært fint om du kunne skrive om du fant ut av problemet og samt løsningen. Skal til å montere en PC i neste uke når resten delene kommer. Har bestilt samme hovekort som du har. mvh GK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå