TST Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Eksplosivt oppdrag på Fillipinene. Se filmen nå Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kart. Mange nyhetssendinger oppå hverandre. Røde prikker dukker opp på ustabile land. Zooming. Random combat med utfading til en mørk musikktone. Det er som om gutta har sagt "Well, everybodys doin it?" pengepressa fortsetter sikkert, dette ser ut som noe jeg har spilt før. Utrolig leit at de ikke valgte en annen vei en denne. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Alt begynner å se for likt ut Lenke til kommentar
snodgrass Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sikkert OK å spille gjennom i utgangspunktet, men bismaken etter å ha betalt fem hundre kroner for noe jeg har sett alt for mange ganger før ville nok gjort det bortimot uspillbart. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Må si jeg er EKSTREMT skeptisk etter forrige MoH som var jevnt over elendig. Kommer nok til å vente til spillet har falt i pris før jeg vurderer å kjøpe det - forhåndsbestilling er i alle fall helt utelukket. Hvis spillet er "like elendig" som forgjengeren så håper jeg det flopper fullstendig. Har mer troen på ghost recon future soldier etter hva jeg har sett av gameplay-videoer. Endret 13. april 2012 av DeepW Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Men dette har jeg da allerede rundet?? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) "Jonas, vi trenger en trailer til Warfighter klar til i morgen!" "I morgen!? Hvordan skal jeg klare det?" "Ikke mitt problem" "Skal vi se... youtube... Call of Duty Modern Warfare 3 trailer... Youtubedownloader... Legg til spilltittel på slutten.. Ferdig!" Endret 14. april 2012 av Villanden 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 "Ikke glem kartet Jonas, og røde prikker!!" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 "Og gjerne ta med båtjakten fra MW3-traileren. Det var dødskult." Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg skulle gjerne fortsatt, men saken er at jeg antageligvis kjøper dette på dagen det kommer ut. Som alle cod spillene og tidligere moh spill. Rart det der, jeg vet det ikke er noe særlig. Jeg ender opp med å gjøre ferdig campaign og spille etpar timer mp. Jeg må liksom se selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå