arielfaaland Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Noen som vet hvordan jeg får bra bilde ut fra pcen med s-video? bruker win 2000 med noe bærbar pc tull fra dell... (husker ikke va det heter) Lenke til kommentar
gittela Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 er bildet dårlig, da? i så fall, hvordan er det dårlig? Sikker på at tv'en din klarer Svideo? hvis ikke må du ha en liten sak som gjør svideo om til vanlig composite(hvis ikke laptopen din har det allerede, da). koster en femtilapp eller noe på elkjøp. :-) Howard Lenke til kommentar
z10an Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 prøv og skru ned oppløsningen så kansje blide blir "bedre" ...var uklart bilde med meg oxo før jeg skrudde ned.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Hei! pcen heter inspiration 8200 igjalfall ehe.. bilde er veldig uklart... når jeg viser noe i powerpont må du ha utrolig stor skrift for og se hva som står! jeg bruker ikke pcen så mye på tven bruker den mest på prosjektorer men har prøvd på tv også.. finnes det noen drivere programmer som løser dette problemet? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 jeg har selfølgelig tatt ned oppløsningen.. Det er like dårlig som altid! Lenke til kommentar
gittela Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 litt vanskelig å se helt hva problemet er her. Er det uskarpt? eller grumsete. Er fargene ok, eller mangler det noe, sånn at det er alt for mye av en farge, evt manglende kontrast. sjekk hva som er den optimale oppløsninga på prosjektøren din. Og er kabelen i orden? :-) Howard Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du må huske at skrift og annet stash blir ikke blir like tydelig som på vanlig skjerm. Prøv og spill en dvd/divx film på tven, da merker man ofte stor forskjell. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 og en lien ting til, still opp på oppdateringsfrekvensen til 100 hz om mulig, dette hjalp litt hos meg Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei!pcen heter inspiration 8200 igjalfall ehe.. bilde er veldig uklart... når jeg viser noe i powerpont må du ha utrolig stor skrift for og se hva som står! jeg bruker ikke pcen så mye på tven bruker den mest på prosjektorer men har prøvd på tv også.. finnes det noen drivere programmer som løser dette problemet? Sorry dette må du leve med TV'n takkler ikke mere en en oppløsning på ca 300x480 (husker ikke nøyaktig). Alt over dette blir interlaced og flimrer. Bruker du prosjektor har den somoftest en VGA ingang . Bruker du VGA ingangen kan mange prosjektorer vise bilder i 1024x768 (det går ikke med TV ingangen på prosjektoren) Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå