Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette likte jeg godt, men vet ikke helt hvorfor. Det er jo så uskarpt?

Vel sånn er det bare. Jeg synes version 1 var best her.

Takker.Kalles tilt skift dette,men dett er da juks,og brukt ett gratis program som heter photoscape..har det meste og litt til..ja til og med en raw converter;)

Og ha meg unnskyldt om jeg ikke kommentere på noen dager..hadde en photoshoot på Onsdag kveld av 11 nydelig russe jenter;)...sa har en del å gjøre noen dager;);)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Hei Jan Erik. Har du fått det tilt/skift objektiv (: Gjetter at du har gjort dette i etterbehandlingen. Liker efekten, stilig! Liker også at du har frisket opp fargene, men på himmelen kunne du holt litt igjen.

Takker,ja er gjort i etterbehandlingen med ett gratis program som er fult på høyde med hva det måtte være..til og med en raw contverter her.Photoscape heter programmet.Har også en funksjon...la oss si du har tatt noen natt bilder,og eksponeringen ikke ble helt riktig,da du feks ville ha gate lysene med den berømte stjerne formasjonen...ja her kan du da legge dette til i dette programmet..og vilken farge du måtte ønske;) Så kan anbefales på det sterkeste...for PS koster og her kan du omtrent gjøre mye av det samme;)

Her glemte jeg å huke av for methdata da jeg lagret bildet;(

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...