Jentungen2 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 `Stolpedyr` ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg regner med at dette er en type sopp - du får kanskje spørre den som sitter inne i dråpen, så regner jeg med du får svar...., hvis ikke det er fotografen vi ser der, da....? Endret 13. april 2012 av Astrid E. Saltveit 1 Lenke til kommentar
40D Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fint bilde! Er en form for sopp vel, så da er det jo bare å smelle sammen en pizza å smake på godsakene. Vel bekomme! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Supert bilde, Vi skravler vel i vei om det og mye annet bra på neste tur, om bittelitt ;-) God helg! Endret 13. april 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Dette kunne vært et knallbilde. Dessverre er dybdeskarpheten for liten så nesten alt i bildet er ute av fokus. Ved bruk av liten dybdeskarphet så er poenget å isolere et objekt av interesse fra omgivelsene. Her kunne dette vært dråpen midt i bildet, men selv den er ute av fokus. Regner med at vegetasjonen fremdeles finnes. Prøv å ta bildet igjen med forskjellig dybdeskarphet og fokus på forskjellige elementer. 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Supert bilde, :)Vi skravler vel i vei om det og mye annet bra på neste tur, om bittelitt ;-) God helg! Takk, takk. Ja, gleder meg til neste tur med lufting av fotoapparatene :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Dette kunne vært et knallbilde. Dessverre er dybdeskarpheten for liten så nesten alt i bildet er ute av fokus. Ved bruk av liten dybdeskarphet så er poenget å isolere et objekt av interesse fra omgivelsene. Her kunne dette vært dråpen midt i bildet, men selv den er ute av fokus. Regner med at vegetasjonen fremdeles finnes. Prøv å ta bildet igjen med forskjellig dybdeskarphet og fokus på forskjellige elementer. . Takk for tilbakemeldingen :-) Ser hva du sier om skarpheten på bildet, ville ta nye bilder, men den samme vegetasjonen var helt grå og trist i dag, dessverre. Men det kommer vel nye muligheter fremover tenker jeg :-) . Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Fint bilde! Er en form for sopp vel, så da er det jo bare å smelle sammen en pizza å smake på godsakene. Vel bekomme! . Takk for det, men er faktisk litt skeptisk til `vill` sopp som ikke ligner på kantareller, så det får nok bli pizza uten sopp denne fredagskvelden :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Jeg regner med at dette er en type sopp - du får kanskje spørre den som sitter inne i dråpen, så regner jeg med du får svar...., hvis ikke det er fotografen vi ser der, da....? . Artig at du observerte meg i dråpen da, for det hadde nemlig ikke jeg sett :-) Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Du har funnet et knippe "trompetlav", altså ingen sopp. Det er fine fargetoner i bildet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg