isen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg var på en fotobutikk i Molde i dag, og der fikk jeg høre om S80. Butikkmannen fortalte at det skulle komme snart. Jeg vet ikke mer om spesifikasjonene Dette blir nok et spennende kamera. 8) Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sikker på at han ikke var litt uviten og mente A80? Ville hvert rart om Canon hoppet fra S50 til S80 nå liksom Lenke til kommentar
isen Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Det kan hende du har rett, men han pratet om at det var etterfølgeren til S50, og det virket som om han hadde peiling på hva han snakket om. Hva er rart med å hoppe fra S50 til S80 når G3 hoppet til G5. Men jeg påstår ikke at jeg har rett, det kan godt hende at du har helt rett. Mvh Isen. 8) Lenke til kommentar
Tronn_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 G3 hoppet til G5 på grunn av at 4 er et ulykkestall eller noe i den duren i deler av asia. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 G4 uttalt på engelsk har samme betydning som "Død" på kipanesisk... eller noe slikt tror jeg det var... Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Sikker på at det ikke var A80 han tenkte på?! Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Canon har vel altid mer eller mindre latt tallet bak S'en til å representere hvor mange mpix. kameraet har. At de skal begynne å forandre på dette nå har jeg ingen tro på før jeg får se det i hvertfall, og jeg tviler egentlig litt på at de kommer til å gi ut et med 8MP. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 En annen grunn til at de hoppet over G4 er vel at det er tullete å kalle et 5-MP-kamera for G4. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kanskje en 8-Megapiksler ? :-) MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå