Tor r Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Hei. Vi er ikke fler her inne en eg synest det er greit og opplyse om att eg har forandret meining,fra ja til nei karakter og kommer heller ikke å gi karakter fremover, Tor 5 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Hei. Vi er ikke fler her inne en eg synest det er greit og opplyse om att eg har forandret meining,fra ja til nei karakter og kommer heller ikke å gi karakter fremover, Tor Den er grei Tor r! Er ikke, og har heller aldri vært, noen tvang dette med karakterer! Jeg f.eks., liker å bruke karakterer alene eller oftest som et supplement til kommentar! Det er min tilnærming til bildekritikk/kommentering som gjør at bruk av karakterer passer for akkurat meg! Registrerer at det er delte meninger, og at adm. nok ser ut til å signalisere at de vil avvikle karakterene (iallefall i den form dette har nå). Ser fram til at det etterhvert kommer fram til en kommentar-/evaluerings-/karakter og/eller kritikkløsning som ihvertfall funker bedre/inkluderer flere enn den som er idag! I'll be here anyway! 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Hei. Vi er ikke fler her inne en eg synest det er greit og opplyse om att eg har forandret meining,fra ja til nei karakter og kommer heller ikke å gi karakter fremover, Tor Den er grei Tor r! Er ikke, og har heller aldri vært, noen tvang dette med karakterer! Jeg f.eks., liker å bruke karakterer alene eller oftest som et supplement til kommentar! Det er min tilnærming til bildekritikk/kommentering som gjør at bruk av karakterer passer for akkurat meg! Registrerer at det er delte meninger, og at adm. nok ser ut til å signalisere at de vil avvikle karakterene (iallefall i den form dette har nå). Ser fram til at det etterhvert kommer fram til en kommentar-/evaluerings-/karakter og/eller kritikkløsning som ihvertfall funker bedre/inkluderer flere enn den som er idag! I'll be here anyway! Er ikke sur eller noe,men ser det som du,det fungerer ikke med karakter i dag i den formen det er nå,. så da ser eg ingen hensikt og holde på å gi karakter,eg hadde stor tro på karakter og frontet det offisielt på sidene i begjynelsen,derfor synest eg bare det var greit og uttrykke forandring til nei. Får håpe det kommer noen forandringer. 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Hei. Vi er ikke fler her inne en eg synest det er greit og opplyse om att eg har forandret meining,fra ja til nei karakter og kommer heller ikke å gi karakter fremover, Tor Kjappe vurderinger sto bedre til terningen og den vekt en bør legge på dei! Så vi får se om dette fungerer bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg