Gå til innhold

Kamptråd - SK Brann vs Strømsgodset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste som er begrenset her Davy er deg! Du har jo ikke peiling! Faen for en helvetes ubrukelig dommer. for en kødd! legger selvfølgelig til alt for lite. mye feil i dag igjen og unødvendig. Den første skulle vel som Berg sier vært annullert. Men uansett så kan vi ikke gi bort mål på den måten. dette er den andre kampen som blir ødelagt på denne måten. enten ved personlige feil eller ingen markering på dødball. ellers fremstår godset ganske latterlig slik de ligger nede hele tiden på slutten for å dra ut tiden.

Lenke til kommentar

Og hvorfor i svarteste helvette spiller Kalvenes?!?

fordi han er en god spiller kanskje? eide bl.a i duellspillet om du ikke fikk det med deg. har meritter de fleste spillere bare kan drømme om å oppnå. og er trygg og sikker med ballen og som vi så i dag, god til å styre forsvaret...

Blir berre mer og mer sikker. Skarsfjord spiller destruktiv fotball, langt ifra det brann skal gjøre. Gleder meg til ny trener

Skarsfjord har svært lite med at spillerne ikke markerer motspillere. det ville sikkert blitt fin fotball av det hvis vi ikke ødelegger for oss selv ved å gi bort mål på den måten...

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være provoserende? Liker Deila, liker Strømsgodset og liker Kovács. Ser ikke problemet.

Om noen skulle finne noe sånt provoserende så får de forlate internett for godt, samt slutte og følge med på fotball, da. Ærlig talt.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Haha, du trenger ikke prøve å ro deg bort engang. Men såklart liker du de gutta der, kvalme og usportslighet er jo hva de står for.. du er jo en liten Newcastle gutt/jente(?) vet du.

Og det var ikke ment som provosering for om du synes det så får du forlate internett for godt, samt slutte og følge med på fotball, da. Ærlig talt.

Så sinnsykt karma at Kovacs putter idag.

Brannhatet mot han er overdrevet ut av en annen dimensjon, så fortjent at Brannfansen får en i kassa fra han :>

Ja, det er jammen bra at alle er venner og det ikke finnes hat, spesielt ikke i fotballen :)

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at Brann er det laget det er deiligste å slå, etter Vålerenga.

Bergensere har stort sett alltid latterlig høye forventninger til sitt middelmådige lag.

Nei, det å slå dårlige tapere gir en god smak i munnen, og at vi sitter med en av norges aller beste trenere gjør at jeg tror at denne sesongen blir enda bedre enn de siste andre.

Gleder meg til de ekle bergenserne kommer til Drammen, så vi kan pisse på dem igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, fy faen. Snakker om og være bra butthurt. Forbanna mye å grine over, gutt.

Om du ser innleggene mine her inne så regner eg med du ser at eg ikke bryr meg nevneverdigt om at Brann taper eller vinner. Det er dog bryr meg om er når forumtroll som deg selv kun kommer med dritt og provokasjoner (ja det var ment som det) for så å faen ikke ha baller nok å stå for det en skriver, men prøver å ro seg bort med enda mer piss.

Ikke griner eg heller, en trenger ikke grine bare fordi en tar til motmæle mot deg, gutt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...