Krater93 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hallo, dette er min første post her, og jeg er beklager på forhånd om det finnes en lik tråd her. Situasjonen nå: Jeg går siste året på Dataelektronikerlinjen og har egentlig helt greier karakterer. Jeg har vært på sesjon og har resultater fra der som gjør meg "godkjent" til befalskolen. Men fikk blankt nei på søknaden som "lærling med kontrakt" i forsvaret. Jeg har sendt ut lærlingesøknader til et par plasser, og fått inkalling til intervjuer. Problemet er at jeg helst vil inn på befalskolen, men der har jeg hørt at det kun er 100 plasser, og en god del folk som søker. Og jeg tror ikke jeg har fysikken, selvtilliten, lederkunnskapene eller karakterene til å komme inn. Og om jeg faktisk velger å satse på å komme inn får jeg ikke svar før uti juli, og i juli er det ikke mange sivile databedrifter som ikke har fylt lærlingestillingene sine. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet noe sikkert om hvor mange plasser det er, om lærlinger har egne plasser, hvor stor sannsynligheten er for å komme inn om man egentlig bare har viljen. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå