Laila - Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Gangstien Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fin den,liker formene på vegen/stolper Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 dette bildet tror jeg også kunne ha gjort seg bra i sort/hvitt Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fin steinrekke du har funnet her. Enig med Stein angående sh. Eller ville jeg prøve å gå nærmere steinen, slik at rekka/ først stein, begynner mer mitt i bilde, og siden forsvinder ut av bilde øverst til venstre, slik det gjør nå. Litt stilig med den linderla, var det bevist? Ville i alle fall brukt mindre blender slik at de første steinen blir skarpe/i fokus. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Tusen takk alle 3! Skal ta turen igjen og teste ut litt mer av alt dere sier her Dessverre var det ikke bevisst med linerla. Det er mye kamera ser som ikke jeg ser. Jobber hardt med å trene opp sansene Og gleden ved den oppdagelsesferden er noe av det største ved det å fotografere:). Takk for at dere hjelper meg, og andre. Setter stor pris på det Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 fint bilde kan lide komp og farver og den lille skarphedsdybde Lenke til kommentar
40D Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Fint bilde! Koselig veistump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg