MikkelRev Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Finnes ikke noe som heter "beste PHP bok". Trål gjennom Amazon og les omtaler og anmeldelser der. Legg til kriterie at boken også handler om MySQL (evt. annen db). Er fordel men ikke et must at boken er relativt oppdatert (PHP5). Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Her må du nok utdype litt. For eksempel kan du begynne med å fortelle hvilket nivå du er på for øyeblikket - er du fullstendig blank og vil lære deg språket, eller kan du allerede en god del PHP og er klar for å lære deg litt mer avansert bruk? Hvis du er ute etter en nybegynner-introduksjon til PHP, kan du noen andre programmerings/-scriptingspråk fra før? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Syntes mange av bøkene fra O'Reilly Media er gode. Kan bestilles fra både ut og innland. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg anbefaler alltid manualen Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg anbefaler PHP and MySQL for Dynamic Web Sites. Illustrer kodene og viser deg noen bilder av produktet du lager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg vil nok anbefale denne, den begynner fra grunnen av, er på norsk, og lett tilgjengelig. http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3826918 Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 PHP for dummies er faktisk veldig bra. Husker ikke helt hvilke av bøkene det var, men den store, tykke jeg kjøpte en gang. I starten tar det for seg basic, men etter hvert tar den for seg de mer avanserte aspektene. Spørs litt hvor du er i læreprosessen. Selv har jeg vært mest fan av å lære ved å prøve og feile. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tror trådstarter har fått nok tips nå. Og han ser ut til å ha meldt seg ut av tråden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå