Canaye Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Selvportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Bra start--ein må prøve seg fram-ta ein titt på dei andre selvportrett her på digit og sjå ka dei skriver -kan lere av det litt Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Likte bakgrunnsfargene, at utsnittet er fra skuldrene og opp, retningen på blikket, utrykket. Innbiller meg at portrett er det vanskeligste av alt. Streken i bildet forstyrrer litt. Ville beskåret mye på høyre side og kanskje litt på venstre for å få mer balanse i blikkretningen. Kanskje litt mer lys i de mørkeste partiene i ansiktet. Her er det mye å forske på Lenke til kommentar
40D Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ville hatt ett tettere utsnitt og belyst annerledes Kanskje lekt med noe reflektorer for å myke opp skygger. Her kan du se mange måter å belyse på, og hvordan bruke reflektor. http://www.youtube.com/watch?v=uH84-pA7p-c&feature=relmfu Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Liker fargen og det foholdsvis bløte lyset! Lysets retning har en uheldig vinkling og resulterer i slagskygger fra brillene, og fra skjortekraven. Så den ville jeg endret. Linjen tvers over bildet bak hode forstyrrer også. Der ville jeg enten valgt annen bakgrunn eller annen vinkling på kameratet, så linjen ikke kom med. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg likte det ikke. Dette er ikke! sitat: fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg