v0id Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg vet jeg har sett dette her ett sted, men jeg kan rett og slett ikke å søke.. Det jeg ser etter er rett og slett en mal til 120mm-vifter, altså en sirkel med diameter på 12cm i ett jpg-bilde, slik at jeg kan skrive den ut og måle opp. Noen som kan trylle fram en slik? edit: doh. Gjett hvor stor en cd-plate er? Ganske så nøyaktig 120mm.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 http://www.casemoddings.dk/Guider/blæseska...skabaloner.html Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 edit: doh. Gjett hvor stor en cd-plate er? Ganske så nøyaktig 120mm.. hvorfor trenger du mal da?? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hullet i vifta er ikke 120mm. CD-plate blir litt for stor. Ikke så nøye ved "skjult montering" kanskje. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 edit: doh. Gjett hvor stor en cd-plate er? Ganske så nøyaktig 120mm.. hvorfor trenger du mal da?? Fordi jeg heller redigerte innlegget enn å skrive svar eller slette det. Bach: takk for Link. Hullet i vifta er vel ikke akkurat 120mm, men det er ikke så langt ifra. 115 mm rett over, og 130mm tvers over. Hullet skal monteres i toppen, så det blir ganske synlig. Tenkte å bruke Pyntelist for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå