Drunk_Panda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har nettopp byttet ut lcd skjermen, og deksel bak, byttet også midframen (metallrammen). Dvs at jeg har flyttet ALL innmaten i telefonen til en helt ny telefon, da jeg gjorde dette skjedde er rimelig stort uhell... en liten del som jeg ikke aner hva gjør ble HELT revet av. Den er plassert nesten rett under den svarte streken man ser på toppen av dekselet. Vedlagt er et bilde av delen det er snakk om. Jeg har BRA WIFI dekning, mikrofon nede fungerer, høytalere er OK, audiojack er OK, LCD ok, dekning - er ALLTID på enten 1 eller ingen. Det jeg håper er at den delen som er borte har med ekko annulering å gjøre. Og at grunnen til dårlig dekning kan være fett fra fingrene som gjør signalet dårligere. Jeg har klart å ringe 2 ganger. Og sms går greit. Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ser ut som noise mikrofon, sjekk ut på ifixit.com du får garntert svar der Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Fant det ut og fikset feilen selv! Jeg skrudde av conector og batteri conector og rengjorde de og speaker, nå er dekningen på topp vi får vente og se om noice mikrofon er nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå