smort1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Assisi! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Finner egentlig ikke så mye å pirke på her, bildet ble trukket frem som et av de utvalgte i månedstråden - og jeg er helt enig i det som ble skrevet der, og synes det blir bedre jo mer jeg ser på det. Innhold og utsnitt sitter perfekt i forhold til hverandre. Lar det være med det så det ikke blir for mye kliss. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Finner egentlig ikke så mye å pirke på her, bildet ble trukket frem som et av de utvalgte i månedstråden - og jeg er helt enig i det som ble skrevet der, og synes det blir bedre jo mer jeg ser på det. Innhold og utsnitt sitter perfekt i forhold til hverandre. Lar det være med det så det ikke blir for mye kliss. Takker Tjernshaugen! Lenke til kommentar
40D Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fine ord til et fint bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Fine ord til et fint bilde! Takker 40D! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg