Gå til innhold

Usignert artist? Bli "signert" og selg musikk på bl.a. Spotify og iTunes

Anbefalte innlegg

Hei!

Lei av å kun ha utgifter med hobbyen? Lyst å tjene penger på musikk? Lyst til å få musikken på verdensomfattende kanaler som Spotify, iTunes ++++, og dermed få utvidet omdømme?

Hos Roadlyri Records er alt dette mulig. Vi ønsker å kunne bistå ALLE på forskjellige stadier i produksjon og utgivelse/distribusjon av musikk.

Les mer om oss på www.roadlyri.com, og sjekk vår facebook-gruppe under samme navn.

Ikke nøl med å ta kontakt! Vi svarer ALLE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vi skal ta deg/dere seriøst må du utforme innlegget om hvordan det hele fungerer slik at det ikke ser ut som en simpel annonse/spam.

Det er ikke veldig mye hokuspokus rundt hvordan dette fungerer. Oversikt over våre tjenester fins på våre internettsider. Fullstendig informasjon fås ved kontakt rundt en utgivelse eller et prosjekt.

Artister som er interesserte i dette oppfordres til å ta kontakt for å informere oss om sine ønsker rundt utgivelsen(e) og/eller tjenesten(e). Vi "skreddersyr" tilbudet etter artistens behov og utformer en avtale/kontrakt.

Jeg kan dessverre ikke gå inn på alle detaljer rundt dette. Innlegget hadde da blitt veldig langt og mesteparten hadde vært urelevant for de fleste.

Lenke til kommentar

Det virker litt useriøst. Jeg har ikke sett på siden din/deres, men seriøse folk hadde lagt like mye info på første innlegg som de har under info på hjemmesiden.

Det å reklamere på forum viser også at dere er tidlig i fasen, jeg vet ingen ting om dere, men det er første intrykket.

Lykke til uansett.

Edit: Forresten, det er en veldig typisk post;

"Du sliter med ditt og datt? Prøv våres greie å bli kvitt det."

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Det virker litt useriøst. Jeg har ikke sett på siden din/deres, men seriøse folk hadde lagt like mye info på første tråden som de har under info på hjemmesiden.

Det å reklamere på forum viser også at dere er tidlig i fasen, jeg vet ingen ting om dere, men det er første intrykket.

Lykke til uansett.

Edit: Forresten, det er en veldig typisk post;

"Du sliter med ditt og datt? Prøv våres greie å bli kvitt det."

Takk for god og utfyllende tilbakemelding! :)

Det stemmer at vi er tidlig i fasen, men det går ikke ut over kvaliteten over tjenestene vi gir. Slike ting som presentasjon og promotering av selskapet er ikke der ferdighetene våre ligger kan man si.

Jeg er veldig takknemmelig for det du sier så vi kan forbedre oss på dette punktet. Det er definitivt rom for det.

Jeg håper allikevel at meldingen kan nå de som trenger det. Jeg for min del hadde hatt veldig bruk for disse tjenestene tidligere i livet, noe som er opphavet for selskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...