PlatinaSkløtta Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 En venn av meg fylte 19 forrige helg, så jeg og fire andre nære venner av han tenkte å lage en bursdagsfeiring for han hjemme hos en venn i morgen. Det kommer bare til å bli oss 6 denne dagen. Er det noen som har noen ideer til hva vi kan finne på av aktiviteter o.l.? Takk for svar Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=837880 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Pølser og saft? Evt brus, men kjøp flere typer så de som vil kan blande. Det er alltid en hit. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Alkohol og masse damer...? Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 En venn av meg fylte 19 forrige helg, så jeg og fire andre nære venner av han tenkte å lage en bursdagsfeiring for han hjemme hos en venn i morgen. Det kommer bare til å bli oss 6 denne dagen. Er det noen som har noen ideer til hva vi kan finne på av aktiviteter o.l.? Takk for svar drekke selvfølgelig! morro det, bare ikke ta alt for mye ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå