Gnurk! Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hei, jeg flyttet til UIS i fjor (høst), fikk endeli fiskestanga over nå, og tenkte å dra ut å fiske, da vi har havet rett ved her jeg bor. Det viste seg å være katastrofe, da det er meget grunnt og totalt tang-dekket havbunn langs her. Jeg lurte på om noen kunne noen GODE fiskeplasser i nærheten? (jeg bryr meg ikke om jeg må gå 1-2 timer, men mer blir i meste laget ) Hvis noen kan hjelpe blir jeg meget glad, har IKKE tilgang til båt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har ikke vært ute enda, men kommer snart til å ta tur ut med båt, kunne sikkert være med om du liker å pilke? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Det hadde vært flott, en hvilken som helst annen dag enn i dag da :o Klarte å sette kroken fast i tanga og mistet det siste festet, skal inn til byen i morgen og kjøpe nye slike fester i morgen (er nokså amatør) Men om du lar meg, så blir jeg med en hvilken som helst annen dag Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Skal se når den går ut på sjøen, regner med veldig snart da sommersesongen nærmer seg. ( 250 hk ) Ellers anbefaler jeg deg å fiske ute på Randaberg ved mekjarvik. Har hatt litt luck der, selv om jeg foretrekker å fiske fra båt. Det du snakker om heter svivel. Endret 12. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Lithium du som virker som du bor i Stavanger uansett, du kunne ikke bekrefte/avkrefte om det finnes en fiskeutstyrsforetning i Stavanger by? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg bor rett utenfor Stavanger ja. Det er en fiskebutikk i Vågen i Stavanger sentrum. http://www.helgemyhre.com/ Sjekk den adressen, har ikke vært der på noen år men sist jeg var der hadde de kanonbra utvalg av fiskeutstyr! Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 kk tusentakk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå