Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den mest harry bilen ?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett mange stygge og harry eksempler på bilstyling og annet dilldall. Hva er den mest harry bilen du har sett?

 

Selv så jeg en Hyundai med full stylingssett her om dagen. Det var den mest harry bilen jeg noensinne har sett. Dette bilmerket forbinder jeg med pensjonister kjører mellom gamlehjemmet og butikken.

Endret av OAB1966
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse to kommer HØYT på lista. Verste er vel egentlig at folkene som kjører rundt i disse bilene føler seg kule..23_1853488859.jpg

 

 

4464353_720x0.jpg

 

 

Det er så mye å velge mellom, men første jeg kom på nå var Chrysler 300C. Range Rover Evoque og BMW X6 er også høyt på listen.

240 er også harry, men bare barnemat i forhold.

 

Hvis du synes de bilene er mer harry enn en 240, vel da bor du garantert på landet. Jeg håper gi for seg du mener noen visse stygge stylinger gjort med de bilene(og uannsett styling blir de neppe styggere enn en 240), for ellers, vel da har jeg egentlig ikke ord for deg egentlig.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

herre.. får helt vondt inni meg når jeg leser innleggene deres. det stemmer jo desverre :S

 

Synes pimpa vag biler er helt gyselige, folk som tydeligvis har totalt misforstått hva som er sporty og ikke. disse burde bli skutt en etter en på lokale torget. og har selv sett snodig nok flere av disse hyuandai cupeene som blir groteskt jazza opp.

 

selv synes jeg også at personene som kjører disse bilene er også fort og lett med på å gjøre bilen desto harry-ere. Gjerne en lagerarbeider på 28 som ikke eier snev av ansvar og er gjerne den evige ungkar. en fyr som gjerne har litt babyface med noe stusset ansikthår og hårtupper som er bleket. Gjerne en ring i øyebrynet også. En type som ikke har utviklert seg siden ungdomskolen. Noen som er enige i stereotypen min?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er stereotypen til brukeren ovenfor meg som gjør at Volvo 240 får et dårlig rykte. Hadde samme personene kjøpt en BMW 3-serie, og montert revehale, 60 Wunderbaums og sørstatsflagg - så hadde nok de fleste her sagt nettopp BMW 3-serie. Heh, jeg har faktisk sett fine Volvo 240'er. Synd at mange av de er blitt pimpet i stykker.

 

Så den her i denne tråden, og den slår mye av det jeg har sett.

 

58_786583173_xl.jpg

58_133149807_xl.jpg

Lenke til kommentar

Jeg tror det er stereotypen til brukeren ovenfor meg som gjør at Volvo 240 får et dårlig rykte. Hadde samme personene kjøpt en BMW 3-serie, og montert revehale, 60 Wunderbaums og sørstatsflagg - så hadde nok de fleste her sagt nettopp BMW 3-serie. Heh, jeg har faktisk sett fine Volvo 240'er. Synd at mange av de er blitt pimpet i stykker.

 

Så den her i denne tråden, og den slår mye av det jeg har sett.

 

 

 

 

Nå snakker jeg om 240 som har blitt "pimpet" stygg. En 240 ut av buttikken er okey :)

Lenke til kommentar

Ingenting slår harryheten til bygdesenka (les: klippede fjærer) Volvo 240 med flere dusin Wunderbaum, laksetrapp og stereoanlegg til prisen av et lite hangarskip. De har jeg sett alt for mange av.

 

Granada med samme tilbehør kan konkurere der synes jeg.

 

Men ellers så skårer blodstyla gamle 3-serier også høyt på min liste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...