OAB1966 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Jeg har sett mange stygge og harry eksempler på bilstyling og annet dilldall. Hva er den mest harry bilen du har sett? Selv så jeg en Hyundai med full stylingssett her om dagen. Det var den mest harry bilen jeg noensinne har sett. Dette bilmerket forbinder jeg med pensjonister kjører mellom gamlehjemmet og butikken. Endret 12. april 2012 av OAB1966 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hummer er blodharry selv helt original. Makan til baiasbil... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hummer limousine håhå! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Volvo 240 ligger rimelig høyt på lista mi. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Volvo 240 garantert. Med masse baums, selvsagt. Kanskje aldri så lite et sånt Sørstat-flagg også. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Volvo 240, fra den ruller ut av fabrikken til den blir pimpet av bygdeungdommen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Det er så mye å velge mellom, men første jeg kom på nå var Chrysler 300C. Range Rover Evoque og BMW X6 er også høyt på listen. 240 er også harry, men bare barnemat i forhold. Endret 12. april 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Disse to kommer HØYT på lista. Verste er vel egentlig at folkene som kjører rundt i disse bilene føler seg kule.. Det er så mye å velge mellom, men første jeg kom på nå var Chrysler 300C. Range Rover Evoque og BMW X6 er også høyt på listen. 240 er også harry, men bare barnemat i forhold. Hvis du synes de bilene er mer harry enn en 240, vel da bor du garantert på landet. Jeg håper gi for seg du mener noen visse stygge stylinger gjort med de bilene(og uannsett styling blir de neppe styggere enn en 240), for ellers, vel da har jeg egentlig ikke ord for deg egentlig. Endret 12. april 2012 av MrLG 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 De er jo kule, da... Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Det er en Volvo 240 som kjører her i området hvor hele dashbordet inkludert rattet er dekket av rosa plysj. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg synes MrLG traff spikeren på hodet her. Toppen er nådd ved gule kjørelys/ tåkelys og "reg." skilt med eiers navn i frontruta. 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 herre.. får helt vondt inni meg når jeg leser innleggene deres. det stemmer jo desverre :S Synes pimpa vag biler er helt gyselige, folk som tydeligvis har totalt misforstått hva som er sporty og ikke. disse burde bli skutt en etter en på lokale torget. og har selv sett snodig nok flere av disse hyuandai cupeene som blir groteskt jazza opp. selv synes jeg også at personene som kjører disse bilene er også fort og lett med på å gjøre bilen desto harry-ere. Gjerne en lagerarbeider på 28 som ikke eier snev av ansvar og er gjerne den evige ungkar. en fyr som gjerne har litt babyface med noe stusset ansikthår og hårtupper som er bleket. Gjerne en ring i øyebrynet også. En type som ikke har utviklert seg siden ungdomskolen. Noen som er enige i stereotypen min? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Pimpet gammel Golf og Volvo 240... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg tror det er stereotypen til brukeren ovenfor meg som gjør at Volvo 240 får et dårlig rykte. Hadde samme personene kjøpt en BMW 3-serie, og montert revehale, 60 Wunderbaums og sørstatsflagg - så hadde nok de fleste her sagt nettopp BMW 3-serie. Heh, jeg har faktisk sett fine Volvo 240'er. Synd at mange av de er blitt pimpet i stykker. Så den her i denne tråden, og den slår mye av det jeg har sett. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg tror det er stereotypen til brukeren ovenfor meg som gjør at Volvo 240 får et dårlig rykte. Hadde samme personene kjøpt en BMW 3-serie, og montert revehale, 60 Wunderbaums og sørstatsflagg - så hadde nok de fleste her sagt nettopp BMW 3-serie. Heh, jeg har faktisk sett fine Volvo 240'er. Synd at mange av de er blitt pimpet i stykker. Så den her i denne tråden, og den slår mye av det jeg har sett. Nå snakker jeg om 240 som har blitt "pimpet" stygg. En 240 ut av buttikken er okey Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 I catch your drift. Dette er faktisk en bil fra Norge. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2045848#bilder Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Senka volvo 240. Lurer på om de ikke hadde bare kappet fjæringen istedenfor å bruke senkekit. For den bilen så artig når det var humper i veien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Ingenting slår harryheten til bygdesenka (les: klippede fjærer) Volvo 240 med flere dusin Wunderbaum, laksetrapp og stereoanlegg til prisen av et lite hangarskip. De har jeg sett alt for mange av. Endret 12. april 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ingenting slår harryheten til bygdesenka (les: klippede fjærer) Volvo 240 med flere dusin Wunderbaum, laksetrapp og stereoanlegg til prisen av et lite hangarskip. De har jeg sett alt for mange av. Granada med samme tilbehør kan konkurere der synes jeg. Men ellers så skårer blodstyla gamle 3-serier også høyt på min liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå