-kga- Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg lurte på om noen kunne tipse meg om noen adre musikk band som ikke har så forskjellig musikk fra disse: -Nightwish -Blind guardian -Iron maiden Lenke til kommentar
Unix Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 nightwish: within temptation (kanskje litt ulikt men...) Madder Mortem Therion (egentlig ikke så likt men de bruker opra vokaler) Blind Guardian vet jeg ikke så mye om så det får noen andre ta seg av. Iron Maiden: (her finnes masse, jeg skriver bare noen få) Gammaray Helloween Hammerfall ManoWar Finnes masse bra metal band der ute.. hvis du vil vite fler så send meg en pm Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 mange black metal band som er ganske likt. Freedom call har med noe av det nightwish har med Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hør på norske Sirenia...blytung goth metall.Knall bra skive ute nå(at sixes and sevens) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 vill nå heller si at Freedom Call er mer likt på Blind Guardian enn Nightwish Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hmmm, ja kanskje, har akkurat begynt å høre sikkelig på Freedom call skjønner dere. det er digg bra. Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Edenbridge ligner også litt på Nightwish. After Forever ligger vel også litt i samme gate...... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Iron Maiden: - Edguy (veldig fin feelgood-lyd) - Sonata Artica - Iced Earth Nightwish: - Eternal Tears of Sorrow (ett og annet av dem) Generelle anbefalinger i forhold til dette; - To/Die/For - Einherjer Det er nå jeg kommer på hvor mye jeg misliker at jeg ikke har plass til anlegget mitt på hybelen... Og hvor lenge siden det er jeg har fått høre på musikk. (Et par uuuuker, minst!) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 tusen takk for alle de bra svara Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Freedom Call er så bra musikk det. Flame in the night Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Liker du Nightwish bør du absolutt ta en titt på Lacuna Coil og The Gathering (ikke datapartyet Alle band som hører til under NWOBHM bør du jo sjekke ut når du liker Iron Maiden. Saxon, Diamond Head og Judas Priest f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå