Gå til innhold

BK: Dance me to the end of love

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da en voldsom plakateffekt du har laget her - godt laget og funker som bare det!. Er ikke helt enig med meg selv om det lysende gresset helt ute i høyre kant burde være der for skape liv eller burde vært dempet noe, det samme med de røde flekkene i bunnen på motsatt side, men det er sikkert noe du allerede har vurdert selv. Blir i alle fall godt humør av å se på bildet som for meg fremstår som kitsch satt sammen av en ubestemmelig blanding av sommernatt på Hovedøen, måkeskjær, Lucky Luke og diverse annet :)

Lenke til kommentar

Det var da en voldsom plakateffekt du har laget her - godt laget og funker som bare det!. Er ikke helt enig med meg selv om det lysende gresset helt ute i høyre kant burde være der for skape liv eller burde vært dempet noe, det samme med de røde flekkene i bunnen på motsatt side, men det er sikkert noe du allerede har vurdert selv. Blir i alle fall godt humør av å se på bildet som for meg fremstår som kitsch satt sammen av en ubestemmelig blanding av sommernatt på Hovedøen, måkeskjær, Lucky Luke og diverse annet :)

Takk for kommentaren...

Det lyse området du nevner, er nok et lite arbeidsuhell som jeg har oversett :)

Lenke til kommentar

Parret burde vel også kastet skygge.. Jeg har laget noen bilder slik i photoshop, men de har jeg ikke fotografert, så de skal vel ikke i dette forumet?

Hehe - du har helt rett i at det dansende paret selvsagt skulle laget skygge :)

Ellers er vi ganske romslige her på Digit, så legg gjerne ut de bildene du har laget.

Legg dem ut under "Kunst"

Lenke til kommentar

Vakkert vakkert vakkert:-) Tar jeg kansje feil hvis jeg sier at bildet ser noe vector basert ut?

Har hørt mye om vector, men jeg vet egentlig ikke hva det er :)

Men her har jeg brukt et bilde hvor jeg har "skjært" ut brudeparet fra et bilde, og holmen fra et annet. Resten er pensler som jeg har lastet ned fra nettet

Lenke til kommentar

Flott morro, meget vellykket og pent! Det minner meg om en plakat jeg hadde som ung. Hadde plakater vert like poppulære nå som dengang, så kunne du fått deg en liten side-beskjeft her.

Takk for hyggelig kommentar.

Høres ut som vi kan være like gamle vi to. Jeg husker også hvor poppulært det var med plakater i min ungdom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...