abcd423417984 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg kjøpte tidligere i sommer en sony ericsson t310 etter mye undersøkelse, og skaffet meg en bærbar datamaskin med IR port for noen dager siden. Jeg prøvde for morroskyld å opprette en tilkobling mellom telefonen og maskinen og dette virket helt fint. Det jeg nå lurer på er hva nytten med en slik tilkobling er? Jeg har ikke noe behov for å synkronisere adressebøker. Er det noen nyttige programmer jeg bør skaffe meg for å utnytte mulighetene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Telefonen har ikke java, så du kan desverre ikke laste over java spill du finner på nettet. Du kan laste over ringetoner, og hvis du har kamera (som du kobler på) kan du overføre bildene over til pc. Noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kan også bruke T310en som et modem for PCen, surf i vei! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 noe info om hvordan jeg får til sistnevnte? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 På cd rom'en som fulgte med når du kjøpte telefonen så ligger det en modem-driver du må installere. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 du kan jo faktisk føre over spill også.. t310 støtter ikke java spill, Mophun derimot.. Lenke til kommentar
beh Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Sålenge man bruke WinXP så trenger man ikke å installere noe modem driver, den kommer om som generic gsm modem. Lenke til kommentar
GlaZø Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 På cd rom'en som fulgte med når du kjøpte telefonen så ligger det en modem-driver du må installere. Jeg fikk ikke med noen CD jeg... Jeg kjøpte min på Exspert... Er det noen jeg kan dra ned og hente ? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 På cd rom'en som fulgte med når du kjøpte telefonen så ligger det en modem-driver du må installere. Jeg fikk ikke med noen CD jeg... Jeg kjøpte min på Exspert... Er det noen jeg kan dra ned og hente ? Samme her. ingen cd, kjøpt på expert. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ingen CD på meg heller, men det å laste ned spill, er ikke det ulovelig da? Det er jo nesten ingen gratis spill.. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå