Gå til innhold

Crysis 3 kommer snart

Anbefalte innlegg

Crysis 3 kommer snart, flere som gleder seg?

Personlig synes jeg Crysis 2 gjorde mye bra, men var totalt sett langt ifra like bra som enern. Den nye nanosuiten er kjempefin, men å gå bort fra store, åpne områder, samt å ta bort de morsomme fysikkmulighetene(kaste folk inn i hus og tønner!) er de største feilene de hittil har gjort med serien!

http://www.youtube.com/watch?v=-TtgW20IEm0

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får vel bare vente til 16 april å se, men ifølge banneret:

crysis+3+skal+straks+avsl%F8res.jpg?o=4335460&w=550&frame=0&ee=

Ser det ut til at det er nok en storby igjen :( Nå er det vel ikke sånn at spillet MÅ være på en øy, men hvis dette havner i samme setting som 2ern så begår de en stygg, stor feil nok en gang :(

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det jeg håper de fikser i 3ern:

- Mer frihet. En av grunnene til at jeg elsket Crysis så høyt var pga. den store friheten. Denne friheten var ikke i Crysis 2 og jeg vil gjerne ha den tilbake. Jeg vil også ha tilbake disse underoppdragene fra 1ern som ikke er i 2ern. Altså disse grønne oppdragene man kunne velge om man skulle ta eller ikke.

- Flere muligheter. Jeg ble presentert i flere videoer av at Crysis 2 skulle få tonnevis med flere muligheter, men slikt ble det ikke. Jo, det var et par muligheter, men det var LANGT ifra nok. Banene var også forholdsvis lineære noe som minket antall muligheter. Dette hadde de i 1ern, ikke i 2ern og jeg vil ha det tilbake i 3ern.

- Nanodrakten. Nanodrakten ble konsollifisert. Jeg vil ha tilbake nanodrakten fra 1ern og ikke 2ern. Jeg føler at de stappet modusene inn i hverandre kun fordi at konsoll håndkontrollerne ikke kune klare alle modusene. Enten vil jeg ha samme nanodrakt som er i 1ern eller vil jeg ha en annen nanodrakt som bygger på den som er i 1ern.

- Historien i 2ern var elendig. Camarillo og Yerli sa hele tiden i intervjuer at fansen av det første spillet skulle få vite ALT som skjedde mellom 1ern og 2ern. Fikk vi vite hvorfor alt som skjedde skjedde? Nei. Slutten var også veldig dårlig. Det var store tegn på en oppfølger, men ingenting annet. Jeg vil ha en MYE bedre fortalt historie i 3ern.

- Ingen multiplayer. Jeg vet at dette kommer aldri til å skje med tanke på at de fleste av dagens utvikler MÅ HA en multiplayer i alle spill. Men jeg hadde lett klart meg uten MP i Crysis 3 med tanke på at Crysis 2 sin MP var så elendig og ubalansert at jeg spilte et par moduser. Jeg spilte ikke en gang MPen i 5 timer. Om de skal ha en MP må den vær knakende bra og ikke som søppelet i 2ern. 1ern hadde en veldig morsom MP, selv om de tikke var noe ranking eller unlocking enn på de dedikerte serverene.

- Jeg vil også ha MYE mer variasjon i Crysis 3. En av grunnene til at jeg spilte 1ern så mye var pga. den høye variasjonen av omgivelser. Dette var ikke i Crysis 2. Jeg bryr meg ikke hvor Crysis 3 blir å foregå, så lenge spillet har veldig mye variasjon.

- De må utnytte CryENGINE 3 motoren deres MYE mer. Det finnes millioner av folk som meg som har en PC som kan kjøre alt PCen blir stappet med. 1ern hadde revolusjonerende grafikk, 2ern hadde ikke dårlig, men heller ikke fantastisk grafikk. Jeg husker jeg så en video av grafikken i CryENGINE 3 der de kjørte Crysis 2 på PC før konsollifiseringen skjedde. Det så helt fantastisk ut. Men etter konsollifiseringen måtte PC spillerne nøye seg med middelmådig konsollgrafikk, selv med DX11 patchen og High-Res teksturene. Jeg har sett moddere som laget demonstasjons spill med bedre grafikk enn Crysis 2.

- Lyd. Både Crysis 1 og Crysis 2 hadde laber lyd. Musikken var veldig bra, men stemmeskuespillet var veldig labert. Dette håper jeg de fikser i Crysis 3.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Er enig med deg i alt, bortsett fra nanodrakten. Den synes jeg faktisk totalt sett var bedre i 2ern, føler ikke at den var konsollifisert(de kunne LETT implementert nanodrakten fra enern), poenget var å lage den kulere og bedre med flere funksjoner, og det synes jeg de klarte. Dog er vel dette smak og behag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...