gulpetter Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Eg veit at eg skreiv "Projektor" i emnet, eg har mest bestemt meg for eit fjernsyn men det kan jo hende at nokon kjem med eit hardtslåande argument for at eg skal kjøpe ny projektor, so eg tok det med... Litt om kva eg er ute etter: Storleik: Vil helst ha 46 eller større, eg sit ca. 2.5 meter i frå fjernsynet men etter å hatt projektor so har eg vent meg til stort bilete... Prisklasse: 5000-10000 kr. Kva spesifikasjonar meiner du TV-en bør ha? Fjernsynet må ha full HD og so lite lag som mogleg. Treng ikkje mange HDMI-inngongar eller god lyd, sida den skal vere kopla til lydanlegget uansett. Eg har ingen aning om kva teknologi eg vil ha bak biletet, men TV-en skal stå i eit rom med mykje sol og lys, so det bør ikkje vere mykje refleksjonar. Kva slags kjeldesignal har du? Intet, sjå under. Kva anna enn TV skal du bruke den til? Eg skal berre bruke fjernsynet til å spele PS3 og sjå på filmar, koplar fjernsynet rett i PC-en min. Håpar på nokre kjekke forslag Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Eg gjekk for denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629147 Satsar på at eg ikkje angrar. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Utrolig gaming lag på lg sine tvr 80 til over 100ms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå