anderfo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Signatur II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Utsnittet sitter godt i mine øyne, og jeg liker fargetonene som er brukt - i mine øyne et godt bilde. Det synes jeg også det forrige var, der likte jeg godt sjatteringene i lys og tekstur på fjellsiden men der ble skisporet for svakt synlig nede i bunnen - det hadde vært flott om det sporet hadde vært like tydelig hele veien slik som på dette. Jeg er glad i 1:1 formatet og synes du har balansert innholdet godt i bildeflaten. Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Synes dette var et hakk bedre selv om det ene sporet på det første bildet også gjorde seg godt. Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Er enig med Tjernshaugen Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg kunne tenkt meg å smalnet det inlitt, for å fremheve skisporet.. Kult bilde forøvrig. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Komposisjonen er bra og strukturen i snøen kommer godt frem. Selv om det er overskyet her så ser det en anlese for mørkt ut. om det er et bevist valg, så hadde jeg i alle fall valgt mindre blått. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 takk for gode kommentarer! jeg vurderte et smalere utsnitt, men da følte jeg at "det svære fjellet" og de fine lys-/skyggepartiene forsvant og reduserte bildet til et vanlig skispor... bildet er bevisst beholdt mørkt, ellers blir det for grått og blast. skal sjekke om en mer gulaktig hvitbalanse funker (det var påskesol). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg