Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Aston Villa


Anbefalte innlegg

Om han faller lett eller ei. Han overdriver. Han ser ut som en idiot der han kaster seg i rotasjon. Det ser HELT latterlig ut.

 

Hadde han ikke gjort det hadde sannsynligvis straffen vært grei. Hvis ikke hadde han rukket ballen.

 

For meg blir det bare helt feil. Og fortsetter han slik er det grunn god nok for meg til å kvitte seg med Young. Vil ikke ha sånt piss i klubben kamp etter kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han engelskmannen fokuserer jo KUN på venstrefoten til Young, men hva med høyrefoten som også blir tatt? Den oppsøker han hvertfall ikke.

 

Du mener den bittelille tuppen før Clark trekker tilbake foten?

Young er enten universets største pingle, eller så er han en rutinert juksemaker.

 

Men det er kontakt, den som er poenget. Er nok derfor Young bestemmer seg for å hive seg som han gjorde. Men det blir jo bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Han engelskmannen fokuserer jo KUN på venstrefoten til Young, men hva med høyrefoten som også blir tatt? Den oppsøker han hvertfall ikke.

This.

Allikevel faller han nok litt lett, om vi kun baserer det på høyrefoten.

Engelskmannen er City supporter vil sjølvsagt snakke mest mulig drit om United, han greide til og med å dra inn C.Ronaldo som eit eksempel når han spelte i United.

Lenke til kommentar

Om han faller lett eller ei. Han overdriver. Han ser ut som en idiot der han kaster seg i rotasjon. Det ser HELT latterlig ut.

 

Hadde han ikke gjort det hadde sannsynligvis straffen vært grei. Hvis ikke hadde han rukket ballen.

 

For meg blir det bare helt feil. Og fortsetter han slik er det grunn god nok for meg til å kvitte seg med Young. Vil ikke ha sånt piss i klubben kamp etter kamp.

 

Takk!

Det er nettopp det som er verst for min del, kontakten kvalifiserer til en billig straffe, men måten Young fører den andre foten inn i Clark for deretter å kaste seg som en skadeskutt fugl er det som gjør dette til en flau situasjon for fotballen, Young og Man U.

 

Ha litt selvrespekt for flate.

Lenke til kommentar

Young gjør meg flau med de "kastene" sine. Er kontakt, og noen dømmer straffe på sånt, andre ikke. Blir jo fratatt en skuddmulighet fra 12 meter. Usportslig av Young uansett. Ser at han kutter det ut umiddelbart!

 

Ellers nydelig spill av United, vil trekke frem Scholes og Rafael/Valencia, i tillegg synes jeg Evra har vært bra med (selv om det har vært minimalt å gjøre defensivt).

 

Herlig med scoring for Welbeck, og jeg synes Valencia og Rafael har vært fantastiske på høyrekanten!!

 

Gleder meg til 2. omgang!

Lenke til kommentar

Han engelskmannen fokuserer jo KUN på venstrefoten til Young, men hva med høyrefoten som også blir tatt? Den oppsøker han hvertfall ikke.

 

Du mener den bittelille tuppen før Clark trekker tilbake foten?

Young er enten universets største pingle, eller så er han en rutinert juksemaker.

 

Men det er kontakt, den som er poenget. Er nok derfor Young bestemmer seg for å hive seg som han gjorde. Men det blir jo bare spekulasjoner.

 

Og det er greit?

Folk mente en straffesituasjon med Modric tidligere i år var utrolig billig, da må denne i såfall ha vært i et opphørssalg.

 

 

Lenke til kommentar

Sier jeg at det er greit? Sa at det var idiotisk av han engelsmannen og ikke nevne at det var kontakt med høyrefoten også. At han faller teatralsk som bare faen har jeg jo alt sagt og er enig i?

 

Ja men du bagatelliserer jo det hele når du henger deg opp i en irritert kommentator som mener Young er en stuper av Olympisk klasse.

Det har ingenting å si at han får minimal kontakt i mot seg, når han kaster seg såpass etter å ha oppsøkt situasjonen.

 

Skal man bli kvitt slik oppførsel må man jo ta tak i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...