Svigermors drøm Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Jaaaaaaaa Endelig kom det, vi fortjener det virkelig. Rooney gjorde noe riktigt, fantastisk. Villa kom litt tilbake i kampen. Angrer nesten jeg ikke valgte mot Villa istedenfor Everton Endret 15. april 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Herlig spill og herlig mål! Liker også at Scholes får til en småpen pasning, selv når han bommer på ballen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 I det angrepet hadde til og med Rooney en lekker innvolvering. Herlig gåll! Liker også at Scholes får til en småpen pasning, selv når han bommer på ballen. Tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Skulle ønske Young kuttet ut filmingen. Det kommer så innmari mange idioter inn i kamptråden når han gjør det..... Så flott at du bidrar til å øke nivået da, og går frem som et godt eksempel. Endret 15. april 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Skulle ønske Young kuttet ut filmingen. Det kommer så innmari mange idioter inn i kamptråden når han gjør det..... Så flott at du bidrar til å øke nivået da, og går frem som et godt eksempel. Har eg gjort noe annet? Eller var det en autoreply med gulp du har lagt inn? 5 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg hadde tenkt å velge Young bakpå drakten men den tanken er vekk nå ! Scholes skal bakpå !! Elsker fyren Fy fader får et skudd Nettopp Young jeg valgte bakpå da jeg var en tur innom Manchester i August Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Fra de bildene vi har sett er det vanskelig å se om det er dive. Det er ikke straffe, men jeg er ikke like sikker nå på at det er dive. Er mulig det er det dog. Edit: Fy faen den Jeep reklamen er dum. Endret 15. april 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Enda en United-seier med bismak. Selv City er mer spiselig. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Noen som har mail adressen til Young, har en link han bør sjekke ut. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Morsomt og ekkelt, samtidig. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Skulle ønske Young kuttet ut filmingen. Det kommer så innmari mange idioter inn i kamptråden når han gjør det..... Så flott at du bidrar til å øke nivået da, og går frem som et godt eksempel. Har eg gjort noe annet? Eller var det en autoreply med gulp du har lagt inn? Takk for at beviser poenget mitt. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han engelskmannen fokuserer jo KUN på venstrefoten til Young, men hva med høyrefoten som også blir tatt? Den oppsøker han hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Enda en United-seier med bismak. Selv City er mer spiselig. For City filmer aldri... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Sykt deilig å ikke ha Børrestad som programleder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Johnson sin er jo faktisk mye verre, haha - den var skikkelig grov. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han engelskmannen fokuserer jo KUN på venstrefoten til Young, men hva med høyrefoten som også blir tatt? Den oppsøker han hvertfall ikke. Du mener den bittelille tuppen før Clark trekker tilbake foten? Young er enten universets største pingle, eller så er han en rutinert juksemaker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han engelskmannen fokuserer jo KUN på venstrefoten til Young, men hva med høyrefoten som også blir tatt? Den oppsøker han hvertfall ikke. This. Allikevel faller han nok litt lett, om vi kun baserer det på høyrefoten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå