Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvor mener dere han skal gjøre av vestrefoten sin da? Alle andre steder enn å la den henge igjen med vilje for så å kaste seg opp i lufta. Og det er et visst annet sted han godt kunne ha gjort av den også, men det blir vel litt vanskelig å gjennomføre. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Kanskje jeg så feil da. Får vente med en konklusjon til jeg ser den igjen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er ikke at venstrefoten som henger igjen som gjør at han faller, det er at han blir tråkket på, på sin høyre fot. Når jeg tenker meg om, uten å ha løpt noe særlig for så å bli tråkket på, så er det vel kanskje ikke så unaturlig fallet, men heller bevegelsen med høyre foten i forkant. Blir spennende å se hva de sier i pausen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Jeg har ikke sett episoden så mange ganger men fikk han ikke hektet begge beina ? Da er det umulig å holde seg på beina om begge er stuck i en annen manns fot. Endret 15. april 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det at han hiver venstrefoten sin langt ut til siden etterpå ser så sykt idiotisk ut, måtte faktisk flire. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det ER kontakt, men man kan da vel ikke mene at fallet ser naturlig ut? Det er da vitterlig et hopp! 1 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han tråkket på hlyrefoten til Young, også hektet venstrefoten se i forsvarerens for etterpå. Ingen bein å stå på Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Til og med Villa spillerne visste at Evans ville drite seg ut der! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Welbeck må være raskere med avslutninger ! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han tråkket på hlyrefoten til Young, også hektet venstrefoten se i forsvarerens for etterpå. Ingen bein å stå på Hvis han ikke hadde muligheten til å stå, hvordan kunne han da satse og kaste seg fremover? Han faller jo ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Welbeck må være raskere med avslutninger ! Og bedre å få kontroll på ballen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Welbeck over erten ANYDAY!! <3 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Herlig fotball der ute nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han lar den ligge igjen, og kaster seg opp som Snurreleif sier. Nå har jeg bare sett situasjonen én gang, men det så unektelig ut som om Young gjorde alt han kunne for å lage straffe. Vi får se igjen i pausen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Så Scholes sin volley i krysset. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Fallet ser ikke naturlig ut men uten noen bein å stå på er det fysisk umulig å holde seg oppe ! Tar tilbake det om Welbeck ! Satan Gutten er i fyr og flammer ! Endret 15. april 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Hanululu Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Welbeck over erten ANYDAY!! <3 This! Er dere andre forøvrig seriøse? Synes han får ganske raskt kontroll jeg. Det innlegget han får er jo smakk, smakk og skudd. Skjønner lite av enkeltes meninger her inne. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Han tråkket på hlyrefoten til Young, også hektet venstrefoten se i forsvarerens for etterpå. Ingen bein å stå på Hvis han ikke hadde muligheten til å stå, hvordan kunne han da satse og kaste seg fremover? Han faller jo ikke. Kroppen vil frem, mens beina ikke klarer å bevege seg. Spør du meg er det naturlig å falle slik da, men som sagt: Jeg har aldri blitt tråkket på i høy hastighet før. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Så Scholes sin volley i krysset. Så den tverr inn jeg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Can you find Ashley Young? 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 o-|-< 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃 웃웃 웃 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå