Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Aston Villa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snurreleif, that! Jeg tipper faktisk på det sistenevnt.

Men det er en ting jeg ikke skjønner, hvorfor gidder de å jukse seg til seier når de vil lett vinne tilslutt uansett. Med dette presset de har på kampen. Samme gjelder også kampen mot QPR.

Lenke til kommentar

Emils: Av og til Som regel er dine innlegg så ufattelig latterlige at eg har ikke ord.

Har du virkelig ikke noe mer enn patetisk oppgulp å komme med?

Edit: Rettet litt

Du klarer tydeligvis ikke annet å gå til angrep. Du får komme med talen din om at United aldri får dommerhjelp i samme sleng.

Lenke til kommentar

Emils: Av og til Som regel er dine innlegg så ufattelig latterlige at eg har ikke ord.

Har du virkelig ikke noe mer enn patetisk oppgulp å komme med?

Edit: Rettet litt

Du klarer tydeligvis ikke annet å gå til angrep. Du får komme med talen din om at United aldri får dommerhjelp i samme sleng.

Angrep? Sier bare min mening om dine innlegg. Så får du ta det som du vil. Det innlegget du kom med her er dagens dummeste eg har lest.

Og hvor har eg den talen du nevner? Er du blokket i toppen?

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener at han avslutter bevegelsen på naturlig måte. Han kunne sikkert gjort noe for å unngå å komme borte aston villa-spilleren, men det er ikke opp til young å gjøre. Synes ikke det så ut som om han søkte foten til forsvareren

Lenke til kommentar

Jeg mener at han avslutter bevegelsen på naturlig måte. Han kunne sikkert gjort noe for å unngå å komme borte aston villa-spilleren, men det er ikke opp til young å gjøre. Synes ikke det så ut som om han søkte foten til forsvareren

Men han vrir seg og herjer på noe sinnsykt etterpå....

Ser latterlig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...