Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Aston Villa


Anbefalte innlegg

Han er en avslutter som er avhengig å få service får han ikke det så blir resultatet deretter.

Nettopp. Han klarer ikke NOENTING på egenhånd. Han har veldig mye å jobbe med. Og pr. dags dato er han ikke god nok for et Manchester United som skal kjempe og PL og CL.

 

Det er det forøvrig flere på United som er for tiden. Ikke en gang vår kaptein.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spyr hvis Hernandez eller Evra starter.

 

Hvorfor Evra ? Han er jo blant de beste. Bedre med erten enn Welbeck !

 

Luna : Ble veldig nysgjerrig når jeg såg du hadde hatt er arbeidsuhell, hva skjedde om jeg får spørre ?

Har du eller radiant under sett United spør jeg om. Evra er feilplassert 90% av tiden, han bidrar minimalt offensivt for en spiller som har den farten han innehar. I tillegg JOGGER han tilbake fra angrep når han lett kunne gjort en jobb defensivt ved å spurte tilbake. Han dekker heller ikke opp det rommet som Midtstopperne etterlater når de må ut å dekke det rommet Evra skulle ha dekket. Evra har vært totalt elendig hele sesongen med et par unntak for han har vært middelmådig.

Lenke til kommentar

Fornuftig lagoppstilling gitt de spillerne som er tilgjengelig (selv om jeg gjerne skulle sett Berbatov). Føler Nani og Cleverley er et lite stykke unna å starte kamper ennå, og Rafael ble forhåpentligvis spart sist gang og ikke satt ut (og så inn igjen), for han har vært glimrende.

 

Mangler iallefall ikke offensive alternativer på benken!

Lenke til kommentar

Spyr hvis Hernandez eller Evra starter.

 

Hvorfor Evra ? Han er jo blant de beste. Bedre med erten enn Welbeck !

 

Luna : Ble veldig nysgjerrig når jeg såg du hadde hatt er arbeidsuhell, hva skjedde om jeg får spørre ?

Har du eller radiant under sett United spør jeg om. Evra er feilplassert 90% av tiden, han bidrar minimalt offensivt for en spiller som har den farten han innehar. I tillegg JOGGER han tilbake fra angrep når han lett kunne gjort en jobb defensivt ved å spurte tilbake. Han dekker heller ikke opp det rommet som Midtstopperne etterlater når de må ut å dekke det rommet Evra skulle ha dekket. Evra har vært totalt elendig hele sesongen med et par unntak for han har vært middelmådig.

 

Har dessverre ikke sett så mange kamper denne sesongen men såg mange forrige. Jeg har ikke lagt merke til det du sier han presterer, jeg har en positiv opplevelse til han. På fredag reiser jeg faktisk til Manchester for å se United spille mot Everton :) Skal ta å se mer etter Evra denne kampen.

Lenke til kommentar

Forsvaret Villa stiller med i dag er meget svakt, ser for meg Rooney og Welly kan gjøre det til latter. Ellers er vel ikke det offensive helt det store heller... Hvor ofte scorer Agbonlahor liksom? Posisjonen til Villa er ingen fantasifortelling, 4-0.

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

Er ikke vanskelig å se at du er anti hernandez ihvertfall.

Mange kamper har du sett han spille egentlig ?

Han er en avslutter som er avhengig å få service får han ikke det så blir resultatet deretter.

 

At du kaller han for en elendig fotball spiller sier veldig mye om hvor lite du har sett han spille.

 

Ehhm, jeg ser stort sett alle kampene gjennom en sesong. I motsetning til deg er jeg såpass ærlig at jeg klarer å se at en spiller fra egne rekker rett og slett ikke holder mål på øverste nivå i England. Når han ikke får servert scoringer på sølvfat er han tvers gjennom ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...